Gå til innhold

Dyre Gaver- Sjalusi

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Milla

Hadde d vært meg min x hadde kjøpt en slik heftig gave til hadde jeg glist rått og dekket på til aftens med dem, desverre avspiste min x meg på 25 årsdagen med ett par joggesko og billett til Kristansund slik at jeg kunne komme å besøke ham litt oftere.... (Aner ikke hva han mente m joggeskoene.....Jeg var for feit kanskje?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Millas eks sendte denne presangen med omtanke. Ikke med en baktanke.

Man kan jo ha godhet med en person, fordi om h*n er en x. Og hvis det er motivasjonen, så er det drygt å returnere en presang, synes jeg.

Hva om han sendte et postkort, som han la ned masse tankevirksomhet i å skrive...skulle dette også blitt returnert fordi han muligens hadde en baktanke med det?

Kanskje er denne gutten stinn av gryn, og en slik presang ikke representerer noe råflott i det hele tatt?

Synes ihvertfall du gjorde det riktige når du klarerte hele greia med kjæresten din og spurte eks'en din rett ut hva han egentlig mente. Stort klarere tale kan vel ingen forlange?

Gratulerer med 25-årsdagen.

Maiken

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Både min forlovede og min eks. tjener bra så jeg vet at han ikke må leve på gammel brød og havegrøt i 4 uker pga. gaven. Og jeg tror på ham nå når han sa at han hadde lagt mye omtanke i presangen.

Lurer på hva forloveden min har med seg til meg, han kommer hjem på onsdag. Må innrømme at jeg er utrolig spent.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Milla: Om din forlovedes exs hadde sendt noe til han . Hva var din reaksjon da Milla?

Du fikk sjal, hva om han fikk truse fra det merket hun viste han likte? Og glass selvfølgelig.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er en viss forskjell på undertøy og ett sjal. Mer er det ikke å si.

Milla

Skrevet

En truse??

Det ville vel bare blitt komisk og litt vulgært. Ihvertfall ikke grunnlag for sjalusi :o

Maiken

Gjest sexysadie
Skrevet

Virker ikke som at enkelte her unner Milla gaven hun fikk av x sin!!

Kan være d at d er en bitter pille å svelge at hun er litt i Premier League her inne og også utenfor KG!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det bare jeg som ikke klarer ta slike innlegg (Milla`s) for "god fisk" ?

Jeg tar det rett og slett som god underholdning :ler:

Maren

Gjest sexysadie
Skrevet

Maren!¨

Hva mener du??

Forklar deg!!!

Skrevet

Gratulerer med overstått, Milla!

Synes du ordnet det der med gavene fint, jeg.

Skrevet

La oss diskutere situasjonen og ikke personen, vær så snill.

Tusenfryd - moderator

Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld Tusenfryd, jeg klarte bare ikke holde meg lenger.

For fremtiden så skal jeg stilltiende ta det som den underholdningen det faktisk er... :ler:

Maren

Skrevet

Jeg kjenner ærlig talt ikke Milla IRL, så det å ikke skulle unne henne gaven er noe av den latterligste tanken jeg har hørt om!!!

Men jeg er allikevel den som har sagt opptil flere ganger hva jeg ville gjort i hennes situasjon!

Hun ba jo faktisk om tanker rundt dette!!

Jeg ville ikke returnert gaven fordi jeg hadde vært redd for baktanker fra exen, men fordi jeg hadde brydd meg mer om muligheten til at min nåværende partner hadde følt ubehag eller sjalusi over at jeg fikk en så kostbar presang fra en som har betydd veldig mye for meg!

Siden den muligheten hadde vært der, for at min nåværende hadde mislikt dette, så hadde jeg verken spurt exen eller nåværende om situasjonen, men sendt gaven tilbake av den enkle årsak at det å ta vare på mitt nåværende forhold hadde betydd mange ganger mere for meg en noen glass og ett skjerf! (eller hva det nå hadde vært!)

Jeg sier ikke at det er feil slik Milla løste det, det funka for henne og typen, men jeg sier hva jeg ville gjort, og mine tanker og reaksjoner på ett "problem" er vel det eneste en kan stille opp med når en ukjent stiller spørsmål ved en problemstilling!?!

Og måten Milla stilte spørsmålet på, så fikk jeg inntrykk av at tanken ikke var helt ny for Milla om at nåværende kunne føle en eller annen form for "ubehag" ved denne gaven! Kanskje missforsto jeg, men det var mine råd uansett!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg synes det er viktig at man så langt det er mulig forsøker og ha ett godt forhold til sine ekser. Uten å gå utover grenser selvsagt. Å gå ut sammen "bare som venner" ol. er for meg helt uakseptabelt og det ville jeg aldri gjort.

Men nå som jeg vet eksken intensjoner med gaven og min forlovedes reaksjon så synes jeg det er greitt og beholde gavene. Å returnere dem ville utvilsomt såre unødig.

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...