AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er i 30-årene og har vært singel i 1,5 år. Ble skilt. Jeg trives så godt alene. Har ikke hatt det så bra som nå på mange år. Trives godt sammen med mine to barn og alene. Orker ikke tanken på å bli kjent med en ny mann eller å date. Vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg har ikke møtt noen etter bruddet. Tror egentlig jeg tenker på barna først samtidig som jeg trives alene. Har ikke lyst til å involvere en evt. ny kjæreste før jeg hadde vært sikker på at det var seriøst og langvarig. Det er vel ofte sånn at vi damer er selvstendige og takler godt singellivet og det å bo alene. Anonymkode: 7fc40...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Vært singel i 3 år og til tross for knusende kjærlighetssorg den gang da har jeg aldri hatt det bedre enn nå, aldri vært så selvsikker og føler jeg stråler om jeg får si det selv. Mangler ikke på tilbud fra menn som ønsker forhold, men som deg kvier jeg meg så enn så lenge ønsker jeg bare treffes for sex og kos en gang i blant. Har ikke lyst å risikere å bli fanget og ulykkelig Anonymkode: c4be6...67d 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Jeg har ikke barn og er litt eldre, men jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver ellers. Det er så godt å bo alene og være alene. Jeg orker ikke tanken på dating igjen, det krever altfor mye og gir så lite. Ingen vits. Anonymkode: 476f0...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Ja. Trives også svært godt som singel og med såpass mye egentid som 50/50 barn. Er i midten av 30 årene. Liker å date da og kan ha flere dates i uken. Er forpliktelsene jeg vil være fri fra - ikke fra det sosiale... For øyeblikket. Anonymkode: a130c...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Vel du TS fikk barn sammen med en mann. Så er din biologisk hensikt fullført og selvfølgelig du trenger ikke en mann lenger. For en så lenge da .... Anonymkode: 2becd...cb3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Midtveis i livet, skilt for 12 år siden, to barn som nå er voksne. Har et helt fint alene. Det første året var litt styr med å få logistikken til å gå opp. Pluss det å bli vant til å ordne alt selv. Men etterhvert falt ting på plass og jeg var glad for å kunne komme inn min egen dør og vite at der var det jeg som bestemte. Det har vært fint med singellivet, men jeg må innrømme at nå som barna er voksne og ikke har bruk for min tid like mye, så merker jeg mer av ensligheten. Ikke ensomhet, for jeg er god til å trives i egen selskap. Men det at jeg nå faktisk er singel og savner noen å dele dagene med. Men det kan kanskje likså greit være en hund......... Anonymkode: 43fe8...a82
bullehurk Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 Elsker livet nå som barna begynner å bli store, føler nesten at jeg er i min "andre ungdom" . Er litt eldre da (45), men ingen problem med tilgang på yngre kjekke menn for sex og kos i blandt. Har riktignok en kar jeg kan kalle en slags mellomting mellom kjæreste og elsker nå. Men er i grunn ikke klar for å binde meg så veldig, bare "litt" 😜 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Nei, jeg har vært singel i 6 år og har ungene 100%. Jeg er drittlei av å være singel og savner noen å dele senga med og dra på ferier med og ja, egentlig dele alt med. Anonymkode: af087...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 bullehurk skrev (1 minutt siden): Elsker livet nå som barna begynner å bli store, føler nesten at jeg er i min "andre ungdom" . Er litt eldre da (45), men ingen problem med tilgang på yngre kjekke menn for sex og kos i blandt. Har riktignok en kar jeg kan kalle en slags mellomting mellom kjæreste og elsker nå. Men er i grunn ikke klar for å binde meg så veldig, bare "litt" 😜 Hvordan får man tilgang på unge, kjekke menn for sex en gang i blant? Anonymkode: 43fe8...a82 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan får man tilgang på unge, kjekke menn for sex en gang i blant? Anonymkode: 43fe8...a82 Man sender en melding? Anonymkode: c4be6...67d 2
GammelKaktus Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 Har vært singel i 10 år jeg og har ingen planer om å endre status. Trives godt alene og bare det at jeg ikke trenger å ta hensyn til andre enn meg selv og guttungen er deilig. Trives med å styre på og fikse alt selv, er ikke god på at andre skal være med på det så ja blir nok alene framover og. 😄 1
bullehurk Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan får man tilgang på unge, kjekke menn for sex en gang i blant? Anonymkode: 43fe8...a82 Er du seriøs ? Det er det minste problem som finns. Mange unge menn som foretrekker modne damer. Vi har jo masse datingsider + pub, og div. utesteder. Akkurat det kommer jo an på hvor man bor da. Problemet er jo heller at man blir kontaktet av for mange (useriøse). 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er på vei ut av et veldig langt forhold. Gleder meg fælt til å nyte tiden som egen sjef i eget hjem. Er 40 med et barn som er ungdom. Så blir ikke så veldig tøft rent praktisk. Er introvert og til tider innadvent, så jeg trives veldig alene eller kun med ungdommen. Men gruer meg til alt det som må ordnes/selges før vi kommer så langt som å sitte i vårt eget hjem. Anonymkode: 1ee19...f40
bullehurk Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg er på vei ut av et veldig langt forhold. Gleder meg fælt til å nyte tiden som egen sjef i eget hjem. Er 40 med et barn som er ungdom. Så blir ikke så veldig tøft rent praktisk. Er introvert og til tider innadvent, så jeg trives veldig alene eller kun med ungdommen. Men gruer meg til alt det som må ordnes/selges før vi kommer så langt som å sitte i vårt eget hjem. Anonymkode: 1ee19...f40 Littegranne styr til å begynne med, men det blir bedre. Det er verdt det, jeg lover.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 bullehurk skrev (1 time siden): Littegranne styr til å begynne med, men det blir bedre. Det er verdt det, jeg lover. Det er nok ikke alle 40+ damers store drøm å pule en drøss av 20 åringer og ellers være alene. Anonymkode: 4d45b...2b7 3
bullehurk Skrevet 26. juli 2021 #16 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok ikke alle 40+ damers store drøm å pule en drøss av 20 åringer og ellers være alene. Anonymkode: 4d45b...2b7 Morsom du er. Har ikke pult en eneste 20 åring, så det vet jeg ikke noe om.
bullehurk Skrevet 26. juli 2021 #17 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok ikke alle 40+ damers store drøm å pule en drøss av 20 åringer og ellers være alene. Anonymkode: 4d45b...2b7 Morsom du er, jeg har ikke pult en eneste 20 åring så det vet jeg ingenting om
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #18 Skrevet 26. juli 2021 Utfordringen er nok at det ofte er når man blir eldre at savnet etter en partner blir størst. Mens det er når man er yngre det er lettest å få en partner. Men sånn er livet, man får leve i nuet Anonymkode: 0cd2c...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #19 Skrevet 26. juli 2021 Greiest at de med barn fra før blir single livet ut, så slipper man dette mine/dine/våre barn-kaoset. Anonymkode: fbec0...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå