AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Har dere hatt utnytte av det eller er det unødvendig å bruke penger på? Hvor ofte/dyrt er det isåfall? Anonymkode: e4137...86e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 1-2 gnager i uken og koster 1800kr her. Har ikke meldt meg på enda, så følger for å se an erfaringer før jeg melder oss på. Anonymkode: da753...906
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Det er ikke nødvendig nei, men jeg syntes det var en fin aktivitet å være med på. Vii gikk to kurs, tenker melde 3 åringen på kurs igjen når andremann skal begynne. Er så fint om ungene er trygge i vann. Her koster det 1750kr for ti uker. Anonymkode: c508b...b4a 1
Regnbuefisk Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Det er ikke nødvendig i det hele tatt. Går like fint å venne barna til vann selv når de er litt større. Men jeg gikk på to kurs med babysvømming med første, og vil gjerne gjøre det samme med neste. Var en veldig fin aktivitet i barseltiden. Litt utfordrende for både meg og baby, og veldig hyggelig og sosialt å treffe andre foreldre og babyer. Jeg anbefaler det! 1
Gjest Albbas Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Veldig koselig men absolutt ikke nødvendig. 😃 Har bare gjort det med ett av mine barn. Skal man ha nytte av det bør man følge på med flere kurs mens de er småbarn, det hadde ikke jeg tid og lyst til å bruke penger på...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Ikke nødvendig, men veldig koselig og veldig lærerikt, både for baby og for foreldre Her koster det 1200 for nybegynnerkurset, deretter 1050 for de viderekommende kursene. Hun vi bruker, bruker skoleruta, så et kurs varer f.eks fra skolestart til høstferie, neste kurs fra høstferie til juleferie osv. Anonymkode: 546c1...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 Jeg synes det var skikkelig kjedelig og fullstendig unødvendig. Fatter ikke denne hypen om at det er så fantastisk. Anonymkode: 93839...e78 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Vi storkosa oss på babysvømming, gikk et da han var 12 uker og et da han var 10 mnd (covid-pause i midten der). Har en gutt som elsker vann, og er veldig trygg. Kan bare sammenligne med to venninner med barn på samme alder, de er mye mer forsiktige, blir redde når de får vann i øynene/går under. Men mulig det bare er helt tilfeldig også. Anonymkode: 86c44...d6d 1
Niny Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 Dette kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men har det selv i bakhodet.. For 2 av mine nevøer var eldstemann på babysvømming og yngsten ikke. Eldstemann har alltid elsket vann og yngstemann var i mange år redd vann. Yngste trives enda ikke like godt i vann som eldste selv som de har vokst godt til nå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 Svømmehallen her har et annet opplegg. Tre ganger i uken er det babysvømming, det betyr at det varme bassenget er reservert babyer, og det er en instruktør i vannet. Man betaler vanlig adgangsbilett, noe som er rimelig for voksne og gratis for små barn. Fordelen med slikt opplegg er at det er veldig fleksibelt, slik at man kan vurdere dagsformen før man forplikter seg. Man får også fulgt sitt eget og babyens tempo, og gjøre det man er komfortabel med heller enn et ferdig opplegg. Ulempen er at det blir mindre sosialt, siden det ikke er noe felles opplegg. Anonymkode: d820d...bbe
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har dere hatt utnytte av det eller er det unødvendig å bruke penger på? Hvor ofte/dyrt er det isåfall? Anonymkode: e4137...86e Babysvømming er så utrolig herlig og gjør at du slapper av koser deg sammen med babyen din. Vi hadde med den ene pga den andre var så veldig syk. Det var verdt hvert øre. Anonymkode: 74e68...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 Ikke nødvendig, men syntes det var veldig fint å ha en fast aktivitet i uka i barseltida, samt å treffe andre mødre(etterhvert fedre) med like gamle barn. Var litt uheldig med barselgruppe, så lite sosialt på dagtid. om vi hadde utbytte av det vet jeg ikke helt da 😅 tror korona-nedstengning kom på verst mulig tidspunkt! Elska vann fram til det, veldig skeptisk da vi starta opp på høsten igjen. Fortsatte med småbarnssvømming og har nå en toåring som fremdeles foretrekker at vannet stopper ved knær/lår 😂 Anonymkode: 9fe15...985
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Ikke nødvendig, men syntes det var veldig lærerikt og kjekt. Vi fikk også med et lite «kurs» i førstehjelp ved drukningsulykker i prisen. Instruktøren var veldig flink å se ett og ett barn, og kom med tips og råd til hvert enkelt barn/foreldre. Gav oss tips til ting å gjøre hjemme. Vet ikke om det har noe å si på barnets opplevelse av vann, men jeg ble iallefall mye tryggere på barn i vann. Anonymkode: fbf3f...73f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 Jeg syns det var veldig koselig jeg også. Men har ikke hatt noen spesiell nytte av det utover det. Jeg gikk på kurs mellom 3 mnd. og 1 år med første barn. Men her er det lillesøster, som aldri gikk på babysvømming, som elsker og er trygg i vann. Hun er ikke redd for å få vann i fjeset, kaster seg uti og plasker. Og hun som gikk på babysvømming ikke liker å dusje og er mer skeptisk enn gjennomsnittet i vann. Anonymkode: 647fa...8c7
asterix Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 Fullstendig bortkastede penger. Her fikk man ikke begynne før de var 6 måneder og da hadde vi allerede vært i mange ulike basseng og badet masse med minsta. Vi begynte å gå og bade i basseng da hun var to uker gammel og var der i flere timer hver gang og hun hadde lært seg å elske vannet og ville helst være mest under vann. Og så å gå tilbake til å betale en formue for en liten halvtime i vannet en gang i uken hvor man synger et par barnesanger og vugger barnet litt opp og ned i vannet? Vi sluttet før det var ferdig rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå