Gjest Sliten Skrevet 17. september 2005 #1 Del Skrevet 17. september 2005 Vet det er noen her inne som har/har hatt kronisk utmattelses-syndrom. Jeg lurer litt på hvordan det arter seg. Hvordan oppdaget dere det? Kom det plutselig eller gradvis? I så fall, hvor lenge gikk det fra første symptom til dere skjønte at noe var alvorlig galt? Hilsen forferdelig sliten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. september 2005 #2 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har ME, som er en type kronisk utmattelsessyndrom. Du kan lese mere om det her og her. Send meg gjerne en PM hvis du er registrert med profil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten Skrevet 18. september 2005 #3 Del Skrevet 18. september 2005 Nei, da er det nok ikke det jeg har, jeg er ikke så sliten som det står beskrevet her. Jeg klarer å gå på jobb og har ikke smerter, kramper, konsentrasjonsvansker eller influensalignende ubehag. Jeg er nok bare fryktelig sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #4 Del Skrevet 18. september 2005 Har du tatt blodprøver i det siste? Kanskje sjekke blodprosent og jernlagre, pluss eventuell mangel på vitamin B12? Å sjekke stoffskiftet kan også være en ide, spesielt hvis du har gått opp i vekt uten nevneverdig grunn, fryser mye, og føler deg slapp bestandig. Men nok søvn og et sunt kosthold, pluss passelig fysisk aktivitet funker mot det aller meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. september 2005 #5 Del Skrevet 18. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå