AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 De fleste kjenner til Martin Luther og reformasjonen, men hvor bra var Martin Luther? Hva mener du? Anonymkode: df9f4...ad6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste kjenner til Martin Luther og reformasjonen, men hvor bra var Martin Luther? Hva mener du? Anonymkode: df9f4...ad6 Han er en helt, gjorde mye for den svarte befolkningen. Anonymkode: 2f0f8...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er en helt, gjorde mye for den svarte befolkningen. Anonymkode: 2f0f8...bf1 Lest trådtittelen en gang til!!! Anonymkode: df9f4...ad6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er en helt, gjorde mye for den svarte befolkningen. Anonymkode: 2f0f8...bf1 Oooops ... Anonymkode: d302c...1d0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 For å vite om Martin var en helt så må man vite om det er katolikker eller protestanter som kommer til himmelen. Det vet kun de som har dødd og de kommer neppe til å svare i denne tråden. Anonymkode: da9aa...37d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Selv om jeg er ateist vil jeg nok se på Luther som en helt. Den katolske kirka var jo dønn korrupt, i tillegg til at det sikkert foregikk enda mer pedofile overgrep da en det gjør nå. Takk og lov at kirka delte seg og at Norge ble informert av protestantismen. Det beste hadde selvfølgelig å kvittet seg med hele greia. Anonymkode: c62e3...1bb
Sommer2464 Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Selv om tråden er 10 måneder gammel benytter jeg anledningen til å svare. Nei han var ikke en helt det eneste gode han gjorde var å bryte nord-Europa med den katolske kirkens onde klør. Dessuten hadde han veldig konservative meninger. Blant annet at udøpte barn kommer til helvete og at jøder må drepes hvis de ikke tror på Jesus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå