Gjest Norge85 Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Hei! Noen som vet hvordan det er med koronavaksine og assistert befruktning i det offentlige? Må man ha tatt begge dosene før man begynner eller kan man ha tatt bare dose 1? Har ikke tatt 1.dose enda, så er litt usikker mtp oppstart behandling i midten av august
Juni15 Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Det er ingen krav til å ha blitt vaksinert for å gjennomføre ivf offentlig 😊 vaksinen bør tas minst 2 uker før oppstart på forsøk. 1
Gjest Norge85 Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Juni15 skrev (På 26.7.2021 den 18.00): Det er ingen krav til å ha blitt vaksinert for å gjennomføre ivf offentlig 😊 vaksinen bør tas minst 2 uker før oppstart på forsøk. Ordla meg muligens litt feil. Kan jeg ta første dose minst to uker før oppstart på forsøk? Eller er det sånn at jeg enten bør være ferdigvaksinert eller ikke vaksinert i det hele tatt?
Finki Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 1 hour ago, Norge85 said: Ordla meg muligens litt feil. Kan jeg ta første dose minst to uker før oppstart på forsøk? Eller er det sånn at jeg enten bør være ferdigvaksinert eller ikke vaksinert i det hele tatt? Det har ingenting å si. De bryr seg ikke om du har en eller to doser.
Gjest Norge85 Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Finki skrev (12 timer siden): Det har ingenting å si. De bryr seg ikke om du har en eller to doser. Okei supert. Takk for svar 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå