Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, først vil jeg si at sex med avføring osv ikke er min kopp med te. 
Men jeg merker at hver gang jeg må på do, uavhengig av hva det er, så blir jeg kåt. 
Det har kommet plutselig etter jeg fikk barn nr 2. som er 2år siden. 
Det går over i det jeg setter meg på do, men frem til da så blir jeg nesten spreng kåt. Hva i alle dager er dette? 

Anonymkode: 89b6a...045

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at avføringen presser mot veggen til vagina, at det blir en reaksjon da. 

Anonymkode: ecf82...67a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar denne anonym, men jeg fikk precum en gang jeg gjorde nr2 😅 Prostata sin feil!

Nå er ikke vi samme kjønn, men er kanskje det er noe i posten over?

Anonymkode: 8dbbf...836

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli litt kåt når jeg må tisse, men har aldri merket noe ift avføring (kanskje du ble litt løs der nede og innholdet i tarmen presser mot gpunktet?) Orgasmene mine blir også sterkere om jeg unngår å tisse først.

Anonymkode: be019...a0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Halve slekten min er nordlendinger, de har en del uttrykk som noen ganger er treffende. Når det er snakk om ungdommer og sex sier de ofte at ungdommen ikke vet om de er kåt eller «pessatrengt». Tok en tid før jeg forst hva de mente, men det de mener er at det å være kåt noen ganger kan føles som man må tisse og motsatt og at ungdommen ikke klarer å skille mellom dette. Så godt mulig at det kan føles slik for noen voksne også?

Anonymkode: 8c642...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
Siste kommentaren her gir mening 😂

når jeg blir sånn så er det samme type kåthet som når jeg squirter. Mulig det henger sammen? 
Om jeg ble såå løs der nede etter fødsel nr 2 veit jeg ikke helt om er svaret. For den trakk seg godt inn igjen, nøkkelordet er jo bekkenbunnstrening. Det har jeg heldigvis ikke sluntret unna med, føler ikke at det er noe feil der sånn sett heller. Mer som om ting er mer følsomt evnt mer i kontakt? Selv om ledningene kanskje har kobla om litt 😂

Anonymkode: 89b6a...045

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Halve slekten min er nordlendinger, de har en del uttrykk som noen ganger er treffende. Når det er snakk om ungdommer og sex sier de ofte at ungdommen ikke vet om de er kåt eller «pessatrengt». Tok en tid før jeg forst hva de mente, men det de mener er at det å være kåt noen ganger kan føles som man må tisse og motsatt og at ungdommen ikke klarer å skille mellom dette. Så godt mulig at det kan føles slik for noen voksne også?

Anonymkode: 8c642...b6f

Ja for jeg husker faktisk følelsen av å bli skikkelig kåt før jeg visste hva det var (så noe på tv som tydeligvis tente meg veldig). Husker jeg ble skikkelig stressa på hva jeg skulle gjøre og gikk på do fordi det kjentes ut som det kunne hjelpe å tisse. Hjalp ikke da, haha! Lærte heldigvis å onanere etterhvert.

Anonymkode: be019...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...