Gå til innhold

Føler meg som verdens beste mamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg som verdens beste mamma. I sommer har vi brukt masse penger. Pusset opp rommene til alle 3 barna. Kjøpt nye senger, møbler og kule lamper. Det har blitt så kult på rommene deres, og de er så fornøyde. i tillegg pusset vi opp loftstua i vår, der de har Tv, ny sofa og kan henge der med venner. Vi har shoppa masse nye klær, sko og div. og de har fått oppleve både Dyreparken og Hunderfossen i sommer. Hjemme har vi badet på stranda nesten hver dag. Vi bor i et byggefelt der det er mange barn på deres alder og vi foreldre kjenner hverandre godt. Så det har vært veldig gøy for barna og sosialt  for oss foreldrene også. 
Føler meg som verdens beste mamma som har gledet barna våre så masse i sommer. Mannen min er snekker i bunn og ingeniør, så han har tatt seg av oppussing, mens jeg har malt og tatt meg av detaljene. 
hva har dere gjort i sommer som dere er fornøyd med? 

Anonymkode: 305bf...41d

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slappet av, og samlet masse krefter til jeg skal ta over tittelen som verdens beste mamma når mitt barn blir født litt senere i år 😁

Anonymkode: 17405...051

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Vi har badet, fisket, spilt spill, gått tur, slappet av sammen, spist god mat og snop, både hjemme og på ferie hos mine foreldre. Akkurat det vi begge trenger etter en hektisk forsommer før en spennende og hektisk høst 😊

Anonymkode: 090e3...a5c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bra du er fornøyd med deg selv og ditt liv, men vil bare påpeke at noen her inne kan føle at du skryter og de får  mindreverdighetskompleks fordi de hverken har penger eller muligheten til å pusse opp loftsstue og soverommet til barnet.

Anonymkode: ef1dc...b62

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt barna rundt til familie og venner i hele sommer. Deilig med noen uker alene, kun meg og mannen. Mye god samleie i fred og ro.

Anonymkode: 49604...f74

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

For en deilig følelse å være fornøyd med sommeren😄👏🏻 Jeg har fått meg valp, så hele sommeren har gått til det lille, nydelige krapylet🐶

Anonymkode: fb10d...274

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bra du er fornøyd med deg selv og ditt liv, men vil bare påpeke at noen her inne kan føle at du skryter og de får  mindreverdighetskompleks fordi de hverken har penger eller muligheten til å pusse opp loftsstue og soverommet til barnet.

Det var nok også TS sin intensjon med innlegget, siden hun påpekte hvor mye penger hun hadde brukt. 

Fint for henne. Er ofte samme typen som legger ut på face at hun har vaska vinduer og bakte hjemmelaga brød. Er enkelt et ønske om oppmerksomhet. Og dette er personlighetstrekk enkelte har.

Jeg er fornøyd uten å måtte gjøre det samme, og er glad for at jeg ikke har samme behov for oppmerksomhet og anerkjennelse.

Anonymkode: c3f85...582

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For en deilig følelse å være fornøyd med sommeren😄👏🏻 Jeg har fått meg valp, så hele sommeren har gått til det lille, nydelige krapylet🐶

Anonymkode: fb10d...274

Gratulerer med valp 🙂 hvilke rase? Elsker hunder, har også hund

AnonymBruker
Skrevet

Vi har pusset opp stuen, verandaen og utestuen, fått installert jacuzzien (endelig, den har stått ubrukt i 3 uker), og kjøpt oss båt. Vært mye på turer, både på vannet og i skogen. Ellers har vi nyti late dager på stranda og verandaen. :)

Blir jo ingen utenlandstur i år heller, og vi sparte feriepengene fra i fjor på sparekonto. :)

Anonymkode: d7c26...7f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er det ikke deilig å være fornøyd med seg selv og innsatsen? Å være tilfreds og fornøyd er en fantastisk brusende følelse. Håper alle dere her inne har gjort noe i sommer dere er ekstra fornøyd med. Veldig leit å høre at folk får mindreverdighetskomplekser av å lese at andre er fornøyd med sin sommer. Hvis det er tilfelle burde man ikke være på sosiale medier, men heller fokusere på lykke og mestring i eget liv 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi har pusset opp stuen, verandaen og utestuen, fått installert jacuzzien (endelig, den har stått ubrukt i 3 uker), og kjøpt oss båt. Vært mye på turer, både på vannet og i skogen. Ellers har vi nyti late dager på stranda og verandaen. :)

Blir jo ingen utenlandstur i år heller, og vi sparte feriepengene fra i fjor på sparekonto. :)

Anonymkode: d7c26...7f6

Misunner dere båten. Har alltid ønsket meg båt og båtlivet ☀️ Nyt sjøen og jacuzzien, høres bare helt fantastisk ut! Vi har også snakket om jacuzzi, men mannen er ikke like gira som meg.. vi har flere store plattinger i Hagen og mer enn god plass til den. Så er det jo så deilig på vinteren å sitte der 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det var nok også TS sin intensjon med innlegget, siden hun påpekte hvor mye penger hun hadde brukt. 

Fint for henne. Er ofte samme typen som legger ut på face at hun har vaska vinduer og bakte hjemmelaga brød. Er enkelt et ønske om oppmerksomhet. Og dette er personlighetstrekk enkelte har.

Jeg er fornøyd uten å måtte gjøre det samme, og er glad for at jeg ikke har samme behov for oppmerksomhet og anerkjennelse.

Anonymkode: c3f85...582

Du høres misfornøyd ut i svaret ditt, men skriver at du er fornøyd. Så bra du er fornøyd uten å gjøre det samme. Vi er alle fornøyde og glade på hver vår måte og av ulike årsaker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Samma det vel. Folk må lære seg å tåle at noen har mer eller mindre enn de selv. Det har heller ingenting å si helt praktisk for den som blir støtt hva andre har mer enn de. Jeg tenker aldri på at naboen har tesla, hvem faen bryr seg?

Synes TS har god grunn til å være stolt av seg selv, det er ikke lett å rekke alt man ønsker å rekke, samtidig som man skal føle seg god for familien sin. Unner henne all hennes lykke.

Anonymkode: 6c06f...e9e

• Liker 7
Skrevet

Så bra da. Det vil jo alltid være plass til de dagene der du føler deg som verdens VERSTE mamma. Og der ungene dine påpeker det også. Gjerne desto mer materielle og dyre ting de får. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
TinaChristina skrev (12 minutter siden):

Så bra da. Det vil jo alltid være plass til de dagene der du føler deg som verdens VERSTE mamma. Og der ungene dine påpeker det også. Gjerne desto mer materielle og dyre ting de får. 

Jeg er stort sett veldig fornøyd med livet mitt, med barna og familien. Livet har så mye fint å by på, og jeg fokuserer på det positive og fine i hverdagen framfor det negative. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så flott at du føler deg så bra. Men jeg lurer på; ville du følt det samme hvis dere ikke hadde fått pusset opp både barnerommene og loftstuen, eller dratt til dyreparken og Hunderfossen? Hvis ferien kun hadde bestått av strandturer med venner av barna og bare vært hjemme? 

Anonymkode: c4aef...650

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så flott at du føler deg så bra. Men jeg lurer på; ville du følt det samme hvis dere ikke hadde fått pusset opp både barnerommene og loftstuen, eller dratt til dyreparken og Hunderfossen? Hvis ferien kun hadde bestått av strandturer med venner av barna og bare vært hjemme? 

Anonymkode: c4aef...650

Mitt behov i sommer var å få pusset opp barnerommene og gjøre det koselig der, også loftstua. Når en får gjort det skikkelig fint og flott føler en på glede og er fornøyd med egen innsats 💪🏼 En føler glede når en ser barna komme inn på rommet sitt og bare WOW!! Se gleden i øynene deres og lykken av pga fått helt nye fine soverom. Husker da jeg var lita og kom hjem fra skolen. Pappa hadde kjøpt en splitter ny sykkel til meg, jeg var så stolt og glad 😀 en lykkefølelse. 
Når det er fint vær, sol og vi kan henge på badestranda er for meg lykke. Det å ha fri fra jobb, slappe av med ei god bok er også lykke. 
i går tilbrakte jeg dagen på sykehjemmet med bestemor. Vi spilte litt kort sammen med en annen pasient. Bestemor har vært aktiv bridge spiller, og det å se henne blomstre og glede seg gir meg også en lykkefølelse og en følelse av være tilfreds. 
lykke og glede er noe en selv har ansvar for å skape seg selv. 
men trenger ikke pusse opp eller bruke mye penger for å føle glede eller lykke. Det er hva du gjør det til selv. Å gjøre andre glad, se andre glad, være fornøyd med egen innsats, være tilfreds med et prosjekt man har startet på gir en gode følelser.

tilbake til svaret ditt. Om vi ikke hadde pusset opp i sommer, hadde jeg helt sikkert gjort andre ting som har gjort meg glad 😀

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...