Gå til innhold

Pc til barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min på 7år ønsker seg en pc nå som hun begynner i 2.klasse. Men hva passer til en som skal ha begrenset bruk, men skal tåle å se film og ha spill på seg?
Selv er jeg glad i pc’n min, siden jeg bruker den mye i studiene mine, men det er jo en kraftig pc med pris deretter. 
finnes det noe til ca 5000kr for er greit nok? Det krever jo litt hvis den skal tåle spill og film. 

Anonymkode: 642f0...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel litt hvilke spill hun skal spille. Sønnen min har en til ca 3000, den holder fint til film og minecraft i alle fall. Men husker ikke hvilken det er da.

Anonymkode: a838e...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 
okei, jeg tenker det blir typ minecraft. Laste ned spill for å lære engelsk eller bokstaver og tall. Og ha Netflix, nrk super og Viaplay. Vet noen svikter om det blir mer enn bare Netflix typ 🙉

Anonymkode: 642f0...086

Skrevet (endret)

Vi tenker på det samme nå, og jeg tror det blir en HP Pavillion. Men vet ikke hvilken prisklasse du tenker. Den er i alle fall mye for pengene og har god ytelse. Asus har jeg dårlig erfaring med, og Acer synes jeg er dyre sett opp mot hva man får for pengene. Ikke erfaring med Lenovo annet enn en ganske dyr gjennom jobben, så jeg er usikker på hvordan de rimeligere er. Men Lenovo kan kanskje også være verdt å sjekke ut.

Endret av Rosa Dartle
AnonymBruker
Skrevet

Til det budsjettet og bruksområdet ville jeg heller ha kjøpt en brukt MacBook Air.   

Anonymkode: f3f77...4b0

Skrevet

Minecraft trenger ikke mye jeg spiller det fint på en 5 år gammel laptop jeg kjøpte for 600 på finn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...