Malama Skrevet 19. september 2005 #21 Del Skrevet 19. september 2005 Er da ingen som nekter folk å skrive om julekort på hobbyforumet og slikt? ← Nei, men det gir oss UANSETT ikke tilgang til trådene fra i fjor, med det rikholdige arkivet, gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. september 2005 #22 Del Skrevet 19. september 2005 Nei, men det gir oss UANSETT ikke tilgang til trådene fra i fjor, med det rikholdige arkivet, gjør det? ← Vel, det er 11 dager til. Jeg er sikker på at du i disse 11 dagene kan søke opp noen tips andre steder. Og jul blir det nok uansett skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. september 2005 #23 Del Skrevet 19. september 2005 Jada, jeg klarer meg de 11 dagene jeg, og jeg er klar over at Hege venter til 1. oktober likevel (selv om det altså føles lenge for meg da) Klart jeg kan søke opp julekort andre steder, kan planlegge juleferien uten KG, kan vaske ned uten juleforum og kan ha alle mine tanker helt for meg selv, klart det. Men jeg kan nå vel få lov til å glede meg til juleforumet åpner likevel, selv om ikke alle liker juleforberedelser i september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #24 Del Skrevet 19. september 2005 Jada, jeg klarer meg de 11 dagene jeg, og jeg er klar over at Hege venter til 1. oktober likevel (selv om det altså føles lenge for meg da) Klart jeg kan søke opp julekort andre steder, kan planlegge juleferien uten KG, kan vaske ned uten juleforum og kan ha alle mine tanker helt for meg selv, klart det. Men jeg kan nå vel få lov til å glede meg til juleforumet åpner likevel, selv om ikke alle liker juleforberedelser i september? ← Akkurat. Og vi som er inne på disse trådene, har det koselig sammen med å planlegge jula litt tidlig. Det er mange grunner til å begynne tidlig, som ikke alltid går på det at vi er sykelig opptatt av jul, men fordi vi har ett behov for å ha ting klart. Jeg har skikkelig dårlig økonomi nå før jul, og trenger virkelig å klargjøre ting fra nå av. Det å latterliggjøre det, syns jeg er ganske ondsinnet. Det er jo bare å holde seg vekke fra trådene våre med jul som emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. september 2005 #25 Del Skrevet 19. september 2005 Tror ingen av oss sto høyt i kurs på ris/ros, men det er sant, det er jo ikke lov å diskutere på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. september 2005 #26 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har skikkelig dårlig økonomi nå før jul, og trenger virkelig å klargjøre ting fra nå av. Ja, og det klarer man jo selvfølgelig ikke uten KG må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #27 Del Skrevet 19. september 2005 Dødspingvinen; Slapp av, vi som ønsker juleforumet åpnet nå, vet jo en ting: At den som ler sist, ler best (Så kan jo de andre stresse rundt og ordne alt den 20 desember) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #28 Del Skrevet 19. september 2005 Tror ingen av oss sto høyt i kurs på ris/ros, men det er sant, det er jo ikke lov å diskutere på KG ← I allefall ikke de tingene som "visse" mennesker ikke godtar. Har egentlig bestemt meg for å bare overse dem fra nå av, men jeg skulle virkelig ønske at de greide å gjøre det samme, uten å blande seg inn i alt og alle tråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. september 2005 #29 Del Skrevet 19. september 2005 Mitt mål er å for en gangs skyld IKKE være blandt dem som kjøper julegavene i siste halvdel av desember, putter postkortene i postkassa siste dag posten angir som anbefalt, sender julegaver ETTER siste dag som er anbefalt, skirver postkortene samme dag som de skal sendes og aldr i kommer så langt som å vaske ned, og raser rundt MANGE burikker lørdag før 1. søndag i advent for å oppdage at alle er utsolgt for lilla lys (og deretter oppdage at jeg hadde lilla lys i skapet fra året før...) Dette var meg i fjor, og dette er målet at IKKE skal være meg i år, jeg vil heller KOSE meg med juleforberedelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #30 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jepp. Jeg og deler samme plan Lurer faktisk på om jeg skal lage hjemmelagd julekalender i år, men vet ikke helt om jeg har tålmodigheten til det. Skal prøve allikevel Og så snart jeg har kjøpt sånne fine metallbokser skal jeg begynne med julebaksten. Hjemme brukte vi alltid sånne bokser, så det skal jeg og ha Endret 19. september 2005 av Dødspingvinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. september 2005 #31 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) (Så kan jo de andre stresse rundt og ordne alt den 20 desember) ← Tror ikke stress før jul er avhengig av hvor mye og hvor tidlig man henger på KGs juleforum..... Ei heller avhenger det av om andre har begynt å lage kort, hva slags juletre andre har eller om andre har begynt å skrive liste over gaver.... Stresser aldri før jul, jeg. Driter i hva andre gjør, og gjør det som passer oss. Nyter hele desember. Endret 19. september 2005 av Melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2005 #32 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg har faktisk vært ferdig med både baking, julegavekjøping og julekort innen den 1. desember de siste 9 årene. Utrolig godt. Da er det ikke køer, det er stort utvalg og jeg kan slappe av og bare kose meg med ungene i hele desember. Men det holder alikevel å åpne juleforumet 1. oktober. Men når det er sagt så ser jeg veldig fram til det åpner. Endret 19. september 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. september 2005 #33 Del Skrevet 19. september 2005 Jada, det holder. Je også bare gleder meg, og er ikke av den tolmodige typen, så når jeg gleder meg, og det dukker opp tråder som dette, så deltar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå