lillesky Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Jeg poster så mange juleinnlegg jeg bare klarer her på snikk-snakk! Julefans, sjekk her da: http://ez.kvinneguiden.no/article/view/208/ Sukk, 7000 juleinnlegg! Åååå, jeg blir så syk av å tenke på deg.
Lurvina Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Jeg er glad i julen jeg og, men er det ikke litt tidlig å tenke på den allerede nå?
La Guapa Skrevet 19. september 2005 #3 Skrevet 19. september 2005 Jeg poster så mange juleinnlegg jeg bare klarer her på snikk-snakk! Julefans, sjekk her da: http://ez.kvinneguiden.no/article/view/208/ Sukk, 7000 juleinnlegg! Åååå, jeg blir så syk av å tenke på deg. ← VIL ha juleforum snart.... Men det er jo ikke lenge til Oktober da. Da skifter vi til jule-avtar! la Guapa
Gjest Bellatrix Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 Hvor mange ganger skal dere spørre om det?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Vel er det hyggelig med jul, men er det ikke noe sykelig over det når dere maser i SEPTEMBER??? Er livet tomt og meningsløst halve året om dere ikke får jule dere uhemmet? Jeg synes jul er kos, men den skal ikke utvannes ved å startes for tidlig.
Gjest Gamle Alex Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 Se her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=150122 Håper det hjelper for jeg er allerede møkkalei alle juletrådene
Midnattsol Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Klarer dere virkelig ikke vente til 1. oktober?? Det er ikke lenge til!
Malama Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Jeg er glad i julen jeg og, men er det ikke litt tidlig å tenke på den allerede nå? ← Nja, jeg skal lage alle julekortene selv, og jeg liker ikke å stresse med juløegaveshopping i desember når shoppingsenterene er stappfulle av alle andre som gjør det samme. Det er myyyye bedre å begynne nå. Jeg vil ha juleforum. Jeg vil ha juleFORBEREDELSER, men ikke selve JULA enda. Jeg vil ikke pynte huset enda, men jeg vil tenke på å vaske det ned. See? Juleforberedelser, ikke jul.
monja Skrevet 19. september 2005 #9 Skrevet 19. september 2005 Nå popper det opp juletråder overalt på forumet. JA til juleforum NÅ!!!!
Malama Skrevet 19. september 2005 #10 Skrevet 19. september 2005 Klarer dere virkelig ikke vente til 1. oktober?? Det er ikke lenge til! ← Joda, vi klarer å vente. For det må vi. Men, liker det ikke. Oktoberhelgene mine er meget opptatt, da er jeg ikke hjemme annet enn noen få timer for å sove, 3 av helgene, og derved lite tid til å lage julekort og planlegge julegaver i oktober. Juleforum er kos det.
Midnattsol Skrevet 19. september 2005 #11 Skrevet 19. september 2005 Dere klarer jo ikke vente når det lages juletråder andre plasser i forumet før 1. oktober.
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #12 Skrevet 19. september 2005 Kan ikke dere som ikke takler maset om jul bare la vær å gå inn på disse trådene da?? Hva pokker er så farlig med at vi som vil skriver tråder om det? Det er ingen av oss som tvinger dere inn her ved å holde pistoler opp mot hodene deres. Det står ganske så klart å tydelig i overskriften hva disse trådene handler om, så de av dere som ikke liker det kan vel holde dere unna i stedet for å slenge med leppa mot oss som koser oss med juleforberedelsene?
Gjest Pecado Skrevet 19. september 2005 #13 Skrevet 19. september 2005 Men det må da være lov å lage så mange juletråder man vil selv om det ikke er juleforum. hvorfor ikke bare lage en tråd om julekort osv?
Malama Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Noen lager nok tråder om allverdens julegreier... og derfor får vi nå tråder MOT oss for at vi ikke klarer å vente siden vi lager tråde om jul alle andre steder i forumet, og også tråder mot oss for at vi ber om at juleforumet åpnes slik at vi kan samle juletrådene der... "til lags åt alle kan ingen gjera" (og en grunn til t man ønsker seg juleforumet er også alle e GAMLe juletrådene, de får vi ikke tilgjegelig om vi lager en tråd om julekort nå... Arkivet er uvurderlig!)
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 Siden det svaret jeg skrev inn på ris/ros nå sikkert kommer til å bli sletta, legger jeg det inn her og. Så blir forhåpentligvis stille på visse fronter. Nå får du jaggu meg gi deg, Gamle Alex. Hva pokker er det egentlig du sutrer over? Det står klart å tydelig i overskriften til hver av disse grusomme trådene hva den handler om, men allikevel skal du og dine inn der å slenge dritt, kalle oss sykelige etc. Og dere lar det ikke stå med det, men skal jaggu meg klage på oss her inne og. Dersom dere ikke liker juletrådene, så hold dere ute av juletrådene. Så enkelt og greit er det. Fram til juleforumet åpnes, for dere bare finne dere i at det finnes visse tråder på snikk-snakk om julen. Og på snikk-snakk skal vi faktisk kunne legge inn hva slags tråder vi bare vil. Det er derfor det heter snikk-snakk. Jeg prøvde å ta surmulingskommentarene dine med humor, men når du ikke takler det, får du heller få det i svart/hvitt. Dere er ikke velkomne på disse trådene når dere bare er der inne for å spre kvalm. Om trådene er ett problem for dere, får dere holde dere godt ute av de, og lukke øynene til at de eksisterer. Og det kan også være lurt å slutte å oppføre seg som furtne femåreninger, bare fordi noen andre faktisk har det koselig.
Gjest Melk Skrevet 19. september 2005 #16 Skrevet 19. september 2005 Er da ingen som nekter folk å skrive om julekort på hobbyforumet og slikt? Samme gjelder bryllupo. Mye av det som skrives opp der hadde nok muligens fått mange flere svar om man la det i eks mat-forumet eller sminke-forumet...
Gjest Gamle Alex Skrevet 19. september 2005 #17 Skrevet 19. september 2005 Får legge inn svaret mitt til deg her også da Her var det jaggu en som hadde stått opp på feil side Hvis du leser innlegget mitt en gang til vil du se at det står "sykelige" At ikke jeg vil ha snikk.-snakk i en tråd på ris og ros må vel være ok, som du selv sier dere har utallige der inne selv men hvem er meg og mine :klø:
Midnattsol Skrevet 19. september 2005 #18 Skrevet 19. september 2005 sikkert meg Gamel Alex, for jeg skrev jo 3-4 setninger som tydeligvis ikke var så populære.
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2005 #19 Skrevet 19. september 2005 Jeg skjønner faktisk ikke hva pokker dere fortsatt gjør her inne, når dere misliker denne tråden så sterkt. Syns virkelig dere kan gå vekk fra den.
Gjest Gamle Alex Skrevet 19. september 2005 #20 Skrevet 19. september 2005 sikkert meg Gamel Alex, for jeg skrev jo 3-4 setninger som tydeligvis ikke var så populære. ← Ok - godt og vite Prøvde bare og hjelpe dere til og få juleforumet litt kjappere jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå