AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg husker svært lite av boken… Men den handlet om en jente/dame med en spiseforstyrrelse der hun ikke spiste. Hun ble lagt inn og møtte en som hadde tvangstanker i form av å tørke usynlig snørr under nesa ofte. Husker detaljer som at hun tok på seg flere gensere, for å se tykkere ut og at hun skjøv maten frem og tilbake, til det så ut som at hun hadde spist halve tallerkenen. That’s it. Nesten umulig, jeg vet Vet ikke om den var norsk eller noe. Jeg leste den på norsk, men det kan ha vært en oversettelse. Må være rundt 15 år siden jeg leste den. Noen som vet hvilken bok det kan være? Jeg har ingen spiseforstyrrelse selv altså Anonymkode: 8cdee...eef
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Nå husker jeg ingenting om snørr må jeg innrømme for det er lenge siden jeg leste den selv, men jeg har en bok som heter «Sulten på livet» av Nina W. Palmer (utgitt 2008) som er en personlig historie om henne selv. Du kan jo sjekke? Anonymkode: 12021...4ea
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nå husker jeg ingenting om snørr må jeg innrømme for det er lenge siden jeg leste den selv, men jeg har en bok som heter «Sulten på livet» av Nina W. Palmer (utgitt 2008) som er en personlig historie om henne selv. Du kan jo sjekke? Anonymkode: 12021...4ea Det er nok ikke denne. Den jeg mener er skrevet som er roman. Tror det er en fiktig historie Anonymkode: 8cdee...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå