Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er den eneste måte som kan gjøre at jeg klarer å bli gravid. Klarer det ikke naturlig selv om de ikke finner noe galt med meg. Jeg hører om andre som forsøker å bli gravide, men mange av dem blir gravide men spontanaborterer når de blir det. Men jeg oppnår ikke en eneste graviditet engang. Ingenting skjer. Men er spent på mitt første IVF innsett om ca 3 ukers tid. 

Anonymkode: 24fbc...2c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uforklarlig infertil. Vi prøvde lenge, og jeg ble aldri gravid. Det ble ikke funnet noe galt hverken med mannen eller meg. Vi har fått barn ved hjelp av IVF nå, gikk på tredje forsøk :) 

Anonymkode: 4f0b2...94e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt prevensjon. Vært sammen med samme mann i over 20 år. Jeg ble gravid på tredje IVF forsøk. 

Anonymkode: 305d6...a78

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er uforklarlig infertil. Vi prøvde lenge, og jeg ble aldri gravid. Det ble ikke funnet noe galt hverken med mannen eller meg. Vi har fått barn ved hjelp av IVF nå, gikk på tredje forsøk :) 

Anonymkode: 4f0b2...94e

Ja, her og. Helt uforklarlig. Blir aldri gravid. Men det trøster meg å høre at andre som aldri klarer å oppnå en graviditet på naturlig måte klarer det på IVF.  :) . Det gir håp!

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri brukt prevensjon. Vært sammen med samme mann i over 20 år. Jeg ble gravid på tredje IVF forsøk. 

Anonymkode: 305d6...a78

Trøst å høre. Jeg har heller aldri brukt prevensjon. Men de finner ingenting galt med meg. Kjekt å høre at dre lykkes på IVF forsøk. Det gir meg håp! 

Skrevet

Aldri klart å bli gravid naturlig, de tror det er endometriose her men ikke påvist. Lykkes med andre innsett etter 3 uttak, er 12 uker på vei i morgen. Håper det holder hele veien 🤞 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...