Gå til innhold

Noen som ikke har badet i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke enda 😅 

Anonymkode: b6339...824

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke badet til tross for knallvær. Venter til jeg kan dyppe kroppen i Middelhavet.

Anonymkode: 5db6c...64c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har ikke funnet sommergleden i år. Det har vert 30 grader lenge nå mens alt jeg gjør er å sitte hjemme. 

Anonymkode: 6088b...27b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I år måtte jeg faktisk, for å føle meg litt avkjølt. 25 grader i vannet og helt nydelig! Ikke badet i Norge på mange år! 

Anonymkode: e39bf...b68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke badet på mange år 😂

Anonymkode: da166...d3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke :) Kommer meg ikke til en strand eller svaberg pga sykdom, så får holde meg på land i år. Kanskje jeg får det til neste år? Hvis jeg har fått til fremkomstmiddel så håper jeg å få det til.

Anonymkode: 5855d...28a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har badet ganske mye og stort sett i strid med hva jeg ønsker selv. Synes det stort sett er ufyselig å bli våt og kald og helt fucka i hårsveisen. Deilig og behagelig på land! Dere som ikke bader går ikke glipp av noe, med mindre dere selv kjenner trangen.

Sitter du alene hjemme og sturer ville jeg vært mer bekymret for det sosiale enn om man bader eller ikke. 

Anonymkode: 053fd...6b9

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Nei. Jeg har dessverre ikke badet i år, tross knallvær her i Oslo. Det har vært mye jobb og andre ting. Starter ferien i dag, men der forsvant været også 😅 skal få til min første bad i år en gang i løpet av de 2 neste ukene, men blir vel ikke like mye strandtid og bading som planlagt 😳

Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, men så har det ikke vært vær eller temperatur til det her jeg bor heller. Skulle gjerne badet, men må vel dra i en svømmehall eller badeland for at det skal skje. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har badet ganske mye og stort sett i strid med hva jeg ønsker selv. Synes det stort sett er ufyselig å bli våt og kald og helt fucka i hårsveisen. Deilig og behagelig på land! Dere som ikke bader går ikke glipp av noe, med mindre dere selv kjenner trangen.

Sitter du alene hjemme og sturer ville jeg vært mer bekymret for det sosiale enn om man bader eller ikke. 

Det blir omtrent som å si at de som ikke spiser ikke går glipp av noe, med mindre de er sultne. Det er vel ingen som gidder å bade hvis de ikke føler for det?

Jeg har badet mange ganger i år. Deilig å ligge og duppe i havet👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke i år 😅 enda vi har en knallfin strand bare 15 min fra her. Er ikke så glad i å være ute i stekende sol, å på stranda er det ikke noe skygge 🥵

Anonymkode: 5509e...0f8

• Liker 1
Skrevet

Har ikke badet i Norge på mange år. Hater kaldt vann.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er helt håpløst å parkere ved strendene, og alt for langt å reise kollektivt. Venter til jeg kommer meg til Hellas igjen, kanskje neste år?

Anonymkode: 77fae...f95

• Liker 1
Skrevet

Har badet i svømmebassenget hjemme om det teller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke badet. orker ikke

Anonymkode: 9be71...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (1 time siden):

Det blir omtrent som å si at de som ikke spiser ikke går glipp av noe, med mindre de er sultne. Det er vel ingen som gidder å bade hvis de ikke føler for det?

Jeg har badet mange ganger i år. Deilig å ligge og duppe i havet👍

Jo. Jeg bader jo fordi jeg "må" - ikke fordi jeg vil. Kan ikke være partypooper vet du 🙉 Det er sosialt, så det jeg sikter til for dem som ikke har badet er at jeg håper det er fordi de ikke vil bade, og ikke fordi de er ensomme. 

Fint at du koser deg da 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor kaldt i vannet her. Vært på badeplasser, men kun dyppet tærne. Skal bade i Hellas neste uke 

Anonymkode: 3ded2...c5f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jo. Jeg bader jo fordi jeg "må" - ikke fordi jeg vil. Kan ikke være partypooper vet du 🙉 Det er sosialt, så det jeg sikter til for dem som ikke har badet er at jeg håper det er fordi de ikke vil bade, og ikke fordi de er ensomme. 

Fint at du koser deg da 😉

Gruppepress på bading, nå har jeg hørt det og. Du trenger nye venner. Hvis de får deg til å føle deg utelatt fordi du ikke bader, tør jeg ikke tenke på hvor mye annet fælt de kan utsette deg for😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe glad i å plaske rundt i utvanna kloakkvann så jeg har holdt meg på land. 

Anonymkode: 5c448...d98

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Bader hele året, sager hull i isen om nødvendig. Fjorårets siste bad var på nyttårsaften i grålysningen med -8° i lufta. Kakket hull i elveisen og senket oss ned med topplua godt over ørene. Så rett i flere lag med ull og et varmt tekrus i nevene. Deilig!

Snart kommer morilden, og da er det herlig med nattbad.

Endret av Alterego666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...