AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Del Skrevet 26. juli 2021 Kan noen anbefale meg en advokat i Bergen som har fri rettshjelp? har fått beskjed av Lindorff at jeg kan få overført lånet på eksen om jeg drar til forliksrådet. Eksen er enig i at det er hans lån og han har også skrevet under på det. Han betaler ikke på lånet fordi han er syk og deprimert men han har god inntekt til det. han klager på at han vet ikke hva han skal betale eller hvordan. Han er lite smart for å si det sånn, og latt gjeld bare samle seg opp og tar ikke tak i det fordi det er så mye. jeg vil helst ikke søke gjeldsordning ( har 0 til utlegg ) og ønsker å få dette over på han siden han skal stå til ansvar for det han har gjort, og jeg er ikke interresert i å stå med gjelden han har tatt opp igjennom hele livet. han har både løyet til banker tidligere for å få lån, mottatt dobbelt så mye utbetalt til mc lån uten å gi beskjed og overføre de ekstra tilbake. Det er jo rett å slett helt galt. Han fikk meg til å betale ned alle smålånene hans når vi solgte, så skulle han ta over det andre lånet siden renten var billigere. Det har han som sagt skrevet under på. jeg tenkte jo ikke på det at han ikke ville få det i hans navn, så nå står jeg her så dum som jeg var. håper noen vet om en flink advokat i en sak som dette. Så kan jeg kanskje få litt ro i kropp og sjel for både meg og ungene, dette er så beintøft.. og vær så snill og ikke kom med noe negative kommentarer mot meg, jeg har lært av feilen.. Anonymkode: 51057...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå