AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Noen som vet hvordan det fungerer? Får man fri med lønn disse dagene hvis det faller på ukedager? Anonymkode: 45434...36f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Eller må man "jobbe inn" andre steder i turnus, for å kompensere for langfri feks i påsken? Anonymkode: 45434...36f
neon_sun Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Jeg jobber dagtid, har fri alle røde dager. Får fast månedslønn hver måned, ikke mulighet til overtid. Får selvsagt ikke helligdagstillegg eller annet tillegg. Om jeg velger å ta fri på dager som ikke er røde, for eks inneklemte dager i påske, må jeg avspasere.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 neon_sun skrev (27 minutter siden): Jeg jobber dagtid, har fri alle røde dager. Får fast månedslønn hver måned, ikke mulighet til overtid. Får selvsagt ikke helligdagstillegg eller annet tillegg. Om jeg velger å ta fri på dager som ikke er røde, for eks inneklemte dager i påske, må jeg avspasere. Takk for svar! Anonymkode: 45434...36f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå