AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er gravid i andre trimester, og jeg sover så mye jeg vil og til jeg våkner av meg selv nå i ferien. Likevel er jeg så trøtt og sliten! En liten gåtur til butikken kan gjøre meg helt ødelagt. Jeg forstår ikke at det går ann.. 😂 Et lite ærend i byen kan sette meg ut resten av dagen. Er det vanlig å ha det sånn? Anonymkode: ba290...0a2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 ja, men det er samtidig en god ide å dra til fastlegen fortelle om dette og få tatt blodprøver. Sjekk spesielt jern, men og lave verdier på magnesium, b-vit eller d-vit kan være prsak. Anonymkode: 8d52a...329 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Vet ikke om det er vanlig, men jeg har det sånn som gravid både forrige gang og denne gang. Litt bedre nå, akkurat bikket uke 20. Snudde rundt da forrige gang også. Forrige gang var jernnivået ok, mens denne gangen begynte jeg på jern i uke 18, så denne gangen kan det i alle fall være jerninntaket som har bidratt til å snu det, så om du ikke har sjekket det, burde du gjøre det:-) Anonymkode: de491...f40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Hadde det ikke sånn i andre trimester selv om jeg raste ned i vekt i første. Så høres ut som jernmangel. Anonymkode: b0a6a...98d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Sier som de andre: Ja, det er dessverre helt vanlig, babyen suger energi, men det kan også være jernmangel eller andre mangler. Lurt å få tatt noen blodprøver for å få sjekket. Anonymkode: 0d348...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå