AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Hei, 37 år gammel, vært singel nå i 3 år. Var i et 10 år langt forhold, men måtte kutte pga av spilleproblemer og skjult gjeld på hans side. Jeg har ikke klart å finne noen, årene har vært preget av tunge dager, to ryggoperajsoner og korona. Nå er jeg sliten, og ærlig talt for gammel for å starte et liv på nytt. Alle har fått det til rundt meg, mens jeg ender opp alene. Har familie og venner, og får være glad for det. Er det noen som i det hele tatt orker å date i denne alderen? Hvem vil ha en singel 37 åring som ikke har klart å ordne seg en familie eller liv til nå? Anonymkode: f0b2b...154
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Prins Harry av England, for det første 😉 Anonymkode: f11de...c40 11
Nymerïa Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem vil ha en singel 37 åring som ikke har klart å ordne seg en familie eller liv til nå? Jeg vil tro at folk som er single og ikke har klart å ordne seg familie selv foretrekker andre i samme situasjon. Akkurat det at du ikke har familie tror jeg ikke du skal se på som en ulempe når du først er på utkikk. Det er tråd på tråd her med elendighet fordi den nye kjæresten har en familie. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Wow.. folk har forskjellig innstilling til livet, gitt! Jeg er også 37 år og singel, men føler ikke som deg at jeg ikke har ordnet meg et liv. Jeg har ordnet meg et veldig bra liv Jeg skal ikke ha barn da, så den klokka der tikker ikke. Så jeg lever bare som singel og fri og så kan jeg jo få meg en kjæreste når jeg er 40 eller 50 eller 60 eller hvem vet. Man blir eldre ja, men det blir jo de rundt en også Driver og dater en nå som det begynner å bli seriøst med, og det synes jeg nesten er litt skummelt, bor jeg sammen med en mann neste år? Hjelp. Er glad i singeltilværelsen jeg, men så møter man noen man elsker da, så er det kjørt 😛 Men jeg var helt happy før jeg møtte han også, og om dette skulle gå i dass så får jeg jo kjærlighetssorg og alt det der, men akkurat det å gå tilbake til å være singel igjen er ikke noe stress. Dating har jeg aldri orket, men det er fordi jeg ikke liker dating i seg selv, har ikke noe med alder å gjøre. De som liker å date, gjør det jo i alle aldre... Anonymkode: b120f...ae9 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Jeg blei sammen med kjærestens da jeg var 39, etter å ha blitt dumpa av min eksmann pga sykdom og drama og styr. Jeg føler meg gammel på den måten at jeg har opplevd mye, men ung og frisk til sinns. Har gjeninnført videreutdanning og har folk som hjelper med helsa. Har jobb og mål i livet. Han jeg fant som kjærste hadde heller ikke funnet seg familie/fått barn. Heldighvis, for småbarnsfedre er ikke veldig positivt innstilte til 39-åringer som ønsker barn 😀 Anonymkode: 74233...5b0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Er 31 og aldri hatt er forhold og med denne utviklingen blir jeg nok fort 37.. Vil anta det er masse menn i dag på din alder som leter etter partner. Anonymkode: b21e6...d34 1
Gjest NoDiablo Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 (endret) Du skal leve til du er minst, minst 80 (antakeligvis) og gir opp når du er 37. Ingen fare! Du er ikke engang halvveis. Endret 26. juli 2021 av NoDiablo
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Jeg møtte kjæresten min da jeg var 40 og alene med et barn på 7 år. Jeg er kronisk syk og møtte han hos fysioterapeuten i treningssalen😃 Har min begrensninger men nå har vi vært sammen i 11 år. Ikke gi opp håpet, det finnes noen for deg også, men du må ikke stresse med det. Det kommer rekende en mann på en fjøl før du vet ordet av det. Du er jo i din beste alder som kvinne☺ Anonymkode: 4218d...34d 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er snart 44 år og har både mann, jobb og bolig, men likevel føler jeg meg sliten, gammel og ferdig. Sånn er livet av og til. Man må bare fokusere på alt det man faktisk har og aldri slutte å drømme om det man vil ha. Jeg har f.eks. ei tante som var godt oppi 50-årene da hun ble skilt fra sin ungdomskjæreste, og fant sin store kjærlighet. De er så turtelduete at det nesten er kvalmt, selv mange år etter at de giftet seg Og nå når de begge har voksne barn og trygg økonomi, reiser de rundt og gjør det de har lyst til. De ser ikke akkurat ut til å ha gitt opp livet enda Ei anna tante er også nysingel og over 50, men trives som singel og ser ikke mørkt på å finne en ny mann etterhvert. Foreløpig trives hun alene og nyter friheten. Anonymkode: 8d1fa...412 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå