AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg var blant de beste blant jevnaldrende, men måtte gi meg da jeg var 12. Nå er jeg 30 og innser at jeg har kort tid på meg. Har trent gjennomsnittlig fire timer i uka fram til oktober i fjor da jeg økte til 15 timer. Nå er jeg på 15-25 timer. Med riktig trening kan jeg nå så høyt nivå kroppen klarer på 5-7 år, men hvordan få råd til å satse? Må jo trene meg opp for å komme inn på et landslag og blir vel nødt til å finansiere meg selv i årene før jeg kanskje kan få resultater. Sjansen for at jeg blir blant verdens beste er ikke stor, men jeg angrer om jeg ikke prøver. Jeg kan heldigvis jobbe deltid på jobben, men det er ikke nok. Samboer vil ha barn om to-tre år og vi må ha en ok økonomi. Anonymkode: 02850...eab
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Verdenstoppen når du ikke nå om du starter som 30åring. Hjelper lite at du var god når du var 10. Beklager dette, men jeg har liten tro må jeg si. Anonymkode: d4f87...4f8 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Det er vel ikke så mange idretter som tar i folk på nesten 40 på landslaget? Og du har tenkt å ta pause for å få to barn midt i alt dette? Det høres ikke realistisk ut. Anonymkode: 0bbd1...452 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Hvilken type idrett er det snakk om? Utholdende, styrke, teknikk? Anonymkode: d4f87...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Hvis det er bridge, sjakk, poker eller esport så kan det kanskje være en mulighet for å komme på et høyt nivå etter å vært borte i 20 år. Men er det en fysisk idrett så er det bare å glemme dessverre Anonymkode: d6de0...45b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Så lenge man har høyt oksygenopptak og tåler belastningen tar det 3-5 år før man når toppen fysisk i sykling, 5-7 i løping og 6-7 i triathlon. Det tar ca 3 år oppå der igjen hvor man kan forbedre prestasjon gjennom erfaring i følge fysiologene jeg har snakket med. Tror ikke jeg blir noen verdensmester, men jeg vil ikke ha gått hele livet uten å prøve. Jeg har aldri følt på noen frihet. Først skole så kreft, så spare penger til bolig og man kan ikke gjøre ting på noen annen måte uten å tape på det og nå vil jeg endelig prøve noe jeg vil og ikke noe jeg må😅 Det snakkes om at vi lever i et fritt land, men jeg har aldri kjent på noen reell frihet. Anonymkode: 02850...eab
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 Det kommer jo an på valgene du tar og hva du er villig å forsake. De færreste får alt man vil ha så du må nok gjøre noen valg for årene framover. Lykke til Anonymkode: 7d2ee...520 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå