Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss kjøre:

Det er så inn i helvete varmt og jeg ble så fortvila på den ubrukelige mannen jeg skal få barn med (kan takke meg selv) pga at han ikke har tatt OPP rullegardinene på soverommet og sluppet inn frisk ny luft. Jeg vill drepe ham, altså. 

Anonymkode: 3dc3d...53f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mensen er rett rundt hjørnet og jeg er bare irritert på det meste.

Vet at det ligger under graviditet men tittelen var hormonell sinna tråd. 😄 

Anonymkode: 6e787...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Bare deilig å ha noen hormonelle med-søstre og klage sammen med. Mensen eller ei. 

Kan bli en morsom tråd da

Anonymkode: 3dc3d...53f

Skrevet

Jeg skrev dette i termingruppa, men jeg er 36 uker på vei, og hver gang noen sier "å, det er så kort igjen til baby kommer!" så får jeg lyst til å skrike og slå dem hardt i halsen! For det føles fadermeg ikke kort ut når jeg har bekkenløsningsmerter fra helvete, svangerskapsdiabetes som gjør at jeg ikke kan spise hva jeg føler for og en toåring som syns at å starte dagen kl. 05 er helt innafor 😤🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 uker gravid, har en propell på 1 år og jeg hater denne varmen! Jeg svetter under puppene, i øyebryna, i hodebunnen, under armene, under knærne - steder jeg ikke visste man kunne svette en gang! 1-åringen er som en klengete apekatt på meg hele tiden og jeg blir G A L. Bekkenet verker, jeg vagger rundt i stua og på lekeplassen dagen lang og vil bare sove! 

Og hver gang jeg kan slappe av litt, så våkner babyen i magen og sparker i  absolutt alle kriker og kroker der inne - og det gjør så vondt! Vil bare pause livet, legge meg under dyna og sove i flere døgn 😅

DEILIG å få ut frustrasjon! 

Anonymkode: 35641...ffb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt i beina, det gjør vondt å gå, jeg mister ting på gulvet som jeg ikke klarer å plukke opp, og vil bare gråte hele tida 😭 og det er så sykt rotete her hjemme og jeg bare orker ikke. Er 37 uker på vei😓

Anonymkode: 5cafb...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...