Gå til innhold

Telenor pluss forsikring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en mobil som er knust. Har telefon pluss forsikring. Jeg må sikkert sende inn mobil for å fikse den. Blir jeg uten mobil imens da? Eller sender telenor en låne mobil?

Anonymkode: 9f246...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har en mobil som er knust. Har telefon pluss forsikring. Jeg må sikkert sende inn mobil for å fikse den. Blir jeg uten mobil imens da? Eller sender telenor en låne mobil?

Hei. Vi har telenor pluss forsikring. Vi kunne få tilsendt en låne-telefon om vi ville, eller kjøpe en ny en til 1000 kr 🙂 Her valgte sambo og kjøpe en ny en til 1000 kr siden den han hadde var begynt å skrante litt. Da sendte han tilbake gamle-telefonen etter han hadde fått den nye. Tror han hadde 2 uker på å sende gamle telefonen tilbake før han ble fakturert for prisen av en helt ny telefon. 

Anonymkode: e7099...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Vi har telenor pluss forsikring. Vi kunne få tilsendt en låne-telefon om vi ville, eller kjøpe en ny en til 1000 kr 🙂 Her valgte sambo og kjøpe en ny en til 1000 kr siden den han hadde var begynt å skrante litt. Da sendte han tilbake gamle-telefonen etter han hadde fått den nye. Tror han hadde 2 uker på å sende gamle telefonen tilbake før han ble fakturert for prisen av en helt ny telefon. 

Kjøpe ny til 1000 kr? Høres nesten for godt til å være sant 😉. Hvor gammel var mobilen? Min er 2 år. Swap gikk ut forrige måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpe ny til 1000 kr? Høres nesten for godt til å være sant 😉. Hvor gammel var mobilen? Min er 2 år. Swap gikk ut forrige måned. 

Den var under ett år gammel. Har swap vi også 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den var under ett år gammel. Har swap vi også 🙂 

Måtte da velge samme telefon som han hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...