AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Har en mobil som er knust. Har telefon pluss forsikring. Jeg må sikkert sende inn mobil for å fikse den. Blir jeg uten mobil imens da? Eller sender telenor en låne mobil? Anonymkode: 9f246...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har en mobil som er knust. Har telefon pluss forsikring. Jeg må sikkert sende inn mobil for å fikse den. Blir jeg uten mobil imens da? Eller sender telenor en låne mobil? Anonymkode: 9f246...80c Hei. Vi har telenor pluss forsikring. Vi kunne få tilsendt en låne-telefon om vi ville, eller kjøpe en ny en til 1000 kr 🙂 Her valgte sambo og kjøpe en ny en til 1000 kr siden den han hadde var begynt å skrante litt. Da sendte han tilbake gamle-telefonen etter han hadde fått den nye. Tror han hadde 2 uker på å sende gamle telefonen tilbake før han ble fakturert for prisen av en helt ny telefon. Anonymkode: e7099...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Vi har telenor pluss forsikring. Vi kunne få tilsendt en låne-telefon om vi ville, eller kjøpe en ny en til 1000 kr 🙂 Her valgte sambo og kjøpe en ny en til 1000 kr siden den han hadde var begynt å skrante litt. Da sendte han tilbake gamle-telefonen etter han hadde fått den nye. Tror han hadde 2 uker på å sende gamle telefonen tilbake før han ble fakturert for prisen av en helt ny telefon. Anonymkode: e7099...cc8 Kjøpe ny til 1000 kr? Høres nesten for godt til å være sant 😉. Hvor gammel var mobilen? Min er 2 år. Swap gikk ut forrige måned. Anonymkode: 9f246...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpe ny til 1000 kr? Høres nesten for godt til å være sant 😉. Hvor gammel var mobilen? Min er 2 år. Swap gikk ut forrige måned. Anonymkode: 9f246...80c Den var under ett år gammel. Har swap vi også 🙂 Anonymkode: e7099...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den var under ett år gammel. Har swap vi også 🙂 Anonymkode: e7099...cc8 Måtte da velge samme telefon som han hadde. Anonymkode: e7099...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå