Dreglin Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 (endret) Har en type som eg er veldig glad i. skal flytte inn med han å slikt om en uke, men klarer ikkje få tankene bort fra tidligere ff. Det kan være alt fra at han skal bygge hus har en stabil jobb or er en livlig og kjempe snill kar, vi va begge enige om å bare være ff, å han e happy for meg å nye typen min e møtte etter han. Men e å han vart gode venna, vi kunne kjøre tura å bare prate dritt å det elska eg, vi blei meir nære venna som hadde sex 3-4 ganga i uka av å til i ca 1 år. Typen har ikkje super stabil arbeid å driver en del med nav, eg jobber sjølv og blir lærling no neste måned, så eg er glad i å jobb å liker godt å jobbe, så den lave arbeids moralen til typen plager meg en del. Eg sier ingenting fordi e veit typen slite psykins å har medisiner for dette De e bare den forje ff som ligge bak i tankene, kunne vi vært bra sammen eller e det bare haudet mitt som tuller? Mvh veldig forvirret å usikker jente på 20år Endret 25. juli 2021 av Dreglin 1
knulleGuden666 Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Det høres virkelig ikke ut som typen din er rett type 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 hvorfor ble du ikke sammen med ff?? ofte har en best kjemi og klaff med de en ikke kan få...er så rart det der. Hvertfall slik var det til meg så jeg er bare nødt til å se meg om etter noe mer stabilt. Anonymkode: ca13a...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: hvorfor ble du ikke sammen med ff?? ofte har en best kjemi og klaff med de en ikke kan få...er så rart det der. Hvertfall slik var det til meg så jeg er bare nødt til å se meg om etter noe mer stabilt. Anonymkode: ca13a...2b3 Tenker at TS falt i samme fella som mange damer som har FF: de har mulighet til å velge som FF en mann som egentlig er i en høyere liga enn dem selv, og så må de "fire på krava" for å få en fast partner. Dette hvis TS er ekte, for dette høres mistenkelig ut som en problemstilling incelene på forumet her ynder å ta opp på omtrent daglig basis, med diverse vrier. Anonymkode: e12d9...e49 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Høres ut som om du bør gjøre det slutt med typen uavhengig av hva du føler for ff-en. Anonymkode: 0d70b...897 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå