Gå til innhold

Date som bare vil være fysisk i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i et par mnd, som har vært ganske åpen om at han ikke vet helt om han har landet etter at han ble dumpa etter et langt forhold for rundt et år siden. Jeg har derfor holdt veldig tilbake med følelsene mine, men tenkt at jeg vil gi det litt tid.

Vi gjør mye sammen på dagtid, men oppfører oss da som bare venner. Han ignorerer mine beskjedne forsøk på fysisk kontakt. Når vi legger oss i senga og skrur av lyset så blir han kosete, også når vi ikke skal ha sex. Han har prøvd å kysse meg et par ganger på dagtid også, men det virker veldig rart og unaturlig, og når vi sist sa ha det til hverandre, så ble det bare en litt klein klem.

Jeg vil jo egentlig fortsette å gi det litt tid, men det jeg lurer litt på er om jeg egentlig har litt lite selvrespekt når jeg lar det fortsette som dette? Og tenker at de kanskje fremstår sånn for han også. Jeg er jo ikke desperat etter å få han eller noe. Jeg har jo veldig lite håp om noe mer nå uansett, så vet ikke om det er bedre at det er jeg som avslutter det for å ha selvrespekten litt i behold.

Han sier at han liker meg og mine kvaliteter, men at han sliter litt pga at han ikke har landet, men er litt usikker på om det er derfor han sliter med følelsene sine, eller om det er "noe annet" (dvs at han bare ikke liker meg).

Anonymkode: b0237...c93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har datet en fyr i et par mnd, som har vært ganske åpen om at han ikke vet helt om han har landet etter at han ble dumpa etter et langt forhold for rundt et år siden. Jeg har derfor holdt veldig tilbake med følelsene mine, men tenkt at jeg vil gi det litt tid.

Vi gjør mye sammen på dagtid, men oppfører oss da som bare venner. Han ignorerer mine beskjedne forsøk på fysisk kontakt. Når vi legger oss i senga og skrur av lyset så blir han kosete, også når vi ikke skal ha sex. Han har prøvd å kysse meg et par ganger på dagtid også, men det virker veldig rart og unaturlig, og når vi sist sa ha det til hverandre, så ble det bare en litt klein klem.

Jeg vil jo egentlig fortsette å gi det litt tid, men det jeg lurer litt på er om jeg egentlig har litt lite selvrespekt når jeg lar det fortsette som dette? Og tenker at de kanskje fremstår sånn for han også. Jeg er jo ikke desperat etter å få han eller noe. Jeg har jo veldig lite håp om noe mer nå uansett, så vet ikke om det er bedre at det er jeg som avslutter det for å ha selvrespekten litt i behold.

Han sier at han liker meg og mine kvaliteter, men at han sliter litt pga at han ikke har landet, men er litt usikker på om det er derfor han sliter med følelsene sine, eller om det er "noe annet" (dvs at han bare ikke liker meg).

Om du syns det er greit å date en mann som hadde løpt tilbake til eksen om hun knipset fingrene er det bare å kjøre på/være tålmodig.. Personlig hadde jeg aldri giddet det! 

Anonymkode: 1798f...eb1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du syns det er greit å date en mann som hadde løpt tilbake til eksen om hun knipset fingrene er det bare å kjøre på/være tålmodig.. Personlig hadde jeg aldri giddet det! 

Mja...

Kan være verdt å satse på en mann med dype følelser og evne til å binde seg til samme partner. Man må vel anta at rebounden blir nydama etthvert.. den type puslinger som gråter seg i søvn over ei jente som dumpa dem vil vel fort bli stupforelsket i ny dame.

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Mja...

Kan være verdt å satse på en mann med dype følelser og evne til å binde seg til samme partner. Man må vel anta at rebounden blir nydama etthvert.. den type puslinger som gråter seg i søvn over ei jente som dumpa dem vil vel fort bli stupforelsket i ny dame.

Mange menn som ikke er opphengt i eksen kan vel ha evne til å binde seg? Som sagt, personlig hadde jeg ikke giddet. Men om man er en som er villig til å være tålmodig og sjansen finnes der at han løper til eksen om hun knipser er det jo ingen problem. 

Har selv vært eksen, som slet en periode og gjorde det slutt. Var en rebound i bildet som ønsket mer, men meg han endte opp med og fikk barn med. 
Sier ikke at det sikkert er tilfellet her, men personlig vet jeg hva som kan skje! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange menn som ikke er opphengt i eksen kan vel ha evne til å binde seg? 

Joda. Men nå har hun jo denne fuglen i hånden da..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for innspill. Har ikke spurt om han fremdeles har følelser for eksen, men siden han ikke har landet så har han kanskje det. Ser han skrev masse til hu om at hu var drømmedama på face da de var sammen, og vet det ikke var et ønske fra hans side. Så ja..

Flere som har innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Har de litt kontakt, der hun kanskje gir han håp? 

Anonymkode: 76115...0c1

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du han har sex med når lyset er av og han ikke kan se ordentlig, deg eller hun? 

Anonymkode: 852ef...9b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du skal søke etter et forhold som passer DEG. Min erfaring er at det ikke er verdt å forsøke å tilpasse seg noe som gir uggen følelse fra starten av ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke unormalt å ikke ha så stort behov for fysisk kontakt. Både jeg og mannen min er sånn. Vi gir hverandre rer god klem og et kyss om morgenen når vi går på jobben og når vi kommer hjem. Bortsett fra det koser vi ikke og holder heller ikke hender når vi går ute. Men vi spioner litt før vi skal sover. Kanskje han er samme typen?

Anonymkode: 9ca61...bcb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke unormalt å ikke ha så stort behov for fysisk kontakt. Både jeg og mannen min er sånn. Vi gir hverandre rer god klem og et kyss om morgenen når vi går på jobben og når vi kommer hjem. Bortsett fra det koser vi ikke og holder heller ikke hender når vi går ute. Men vi spioner litt før vi skal sover. Kanskje han er samme typen?

Spooner 😂 ikke spioner

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvem tror du han har sex med når lyset er av og han ikke kan se ordentlig, deg eller hun? 

Anonymkode: 852ef...9b1

Haha har tenkt tanken. Han sier veldig mye fint til meg da, om kroppen min og utseendet, har jo ikke vært bekmørkt heller så jeg føler jo at det er meg han tenner på 😜

Men nei hvem vet..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Haha har tenkt tanken. Han sier veldig mye fint til meg da, om kroppen min og utseendet, har jo ikke vært bekmørkt heller så jeg føler jo at det er meg han tenner på 😜

Men nei hvem vet..

Det mannfolk sier skal du ikke legge så mye i. De kan si hva som helst for å få deg dit de vil men det som er viktig er hva han gjør.

lykke til

Anonymkode: 743e6...47f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...