AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #41 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sett tre episoder av sesong to og liker den så langt. Blir derimot litt ‘skremt når noen her skriver om fler ‘ekle sexscener og mye fokus på de ‘prostituerte’. Syns nemlig selv denne biten har vært litt klein allerede. Det blir mye mer på den fronten altså?🥴 Anonymkode: a0190...e19 Ja det blir mye eklere. Synes de fremstiller italienere ganske dårlig og, og ikke minst homofile folk. Men skal ikke røpe mer. Anonymkode: b0316...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. desember 2022 #42 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2021 den 0.11): Ble positivt overrasket etter bare første episode. Elsker måten den er lagt. Det visuelle. Og manus og humoren fenger meg. Andre som har sett noe av serien og likte det? Kan dere bekrefte eller avkrefte at den er verdt å fortsette på?☺️ Anonymkode: a0190...e19 Syns den var drit kjedlig. Prøvde meg fordi Christoffer fra Sopranos er med i sesong 2, men orket ikke. Lo ikke en eneste gang av 2 episoder av hver sesong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #43 Del Skrevet 15. desember 2022 Liker serien veldig godt! Gleder meg til sesong 3!! Serieskaperen fortalte på seriens Instagram at sesong 1 handlet mye om bryllupsreise, sesong 2 om sex, og hvilken vei sesong 3 muligens vil gå. https://www.instagram.com/reel/CmHZyB1sxUO/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Anonymkode: b385e...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #44 Del Skrevet 16. desember 2022 ELSKET første sesong, men likte ikke andre sesong. Den var kjedelig, langdryg og hadde ikke samme humor og interessante karakterer som i første sesong. Eneste som var litt artig noen ganger var de to parene, ellers var alle totalt uintressante. (etter min mening :)) Anonymkode: c710a...2ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #45 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ELSKET første sesong, men likte ikke andre sesong. Den var kjedelig, langdryg og hadde ikke samme humor og interessante karakterer som i første sesong. Eneste som var litt artig noen ganger var de to parene, ellers var alle totalt uintressante. (etter min mening :)) Anonymkode: c710a...2ee Enig. Anonymkode: b0316...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 16. desember 2022 #46 Del Skrevet 16. desember 2022 Synes det var en herlig slutt at den "prostituerte" unge kvinnen slettes ikke hadde noe ønske om å dra til USA, altså den amerikanske klisjeen. Men det var trist at Tanya ikke klarte seg, heldigvis fikk hun en bad ass avslutning der hun rensket bordet for gay mafia. Det var bare hennes egen kroniske feilbedømmelse som ble enden på hennes liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #47 Del Skrevet 20. desember 2022 Fantastisk serie, årets beste uten tvil. Anonymkode: 331d7...a63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #48 Del Skrevet 20. desember 2022 Syns den er dritkjedelig. Satire altså? Anonymkode: f69c1...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #49 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 18.32): Fantastisk serie, årets beste uten tvil. Anonymkode: 331d7...a63 Enig! Anonymkode: 62a23...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #50 Del Skrevet 21. januar 2023 Er det noe info om når sesong 3 kommer? Anonymkode: 62a23...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #51 Del Skrevet 21. januar 2023 Greide ikke å se ferdig første episode. Verken tema eller sjanger appellerer. Anonymkode: 61ee0...bd0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 21. januar 2023 #52 Del Skrevet 21. januar 2023 Dere som elsker den, var det fra første sekund eller tok det noen episoder? Sett tre så langt og synes liksom ikke det skjer noen ting, og selv om jeg liker musikken og stilen på en måte føler jeg at det bygger veldig opp til... Ingenting. Episodene er så lange også, så er usikker på hvor mange jeg skal gidde å se før jeg evt konkluderer med at den bare ikke er for meg 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 21. januar 2023 #53 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg likte den med én gang, men er usikker på hva som faktisk appellerte til meg. Men likte sesong 2 best. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 21. januar 2023 #54 Del Skrevet 21. januar 2023 Samme her, likte den med en gang. Allerede i introen som bar bud om at dette var noe utenom det vanlige. Svært god skuespill/dialoger/handling med flere lag og ikke minst knallgod eksistensiell satire og svart humor. Synes som det ofte er at første sesongen var bedre, men slettes ikke dårlig sesong 2 heller. Blir gladelig med på en tredje runde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #55 Del Skrevet 1. mars 2023 Sisu skrev (På 21.1.2023 den 17.07): Dere som elsker den, var det fra første sekund eller tok det noen episoder? Sett tre så langt og synes liksom ikke det skjer noen ting, og selv om jeg liker musikken og stilen på en måte føler jeg at det bygger veldig opp til... Ingenting. Episodene er så lange også, så er usikker på hvor mange jeg skal gidde å se før jeg evt konkluderer med at den bare ikke er for meg 🙂 Likte den umiddelbart. Synes den har så mange lag og «spenningen» ligger jo i karakterene og relasjonene Anonymkode: 01aca...05e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #56 Del Skrevet 1. mars 2023 Elsket begge sesonger! Digger at det kommer en ny sesong, bare synd det blir uten Tanya. Anonymkode: 996f7...c25 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden Ok start sesong 3. Han skalla fyren som er sammen med modellen er nok en svindler. Han var også med i sesong 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå