AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Fordi hvis ikke blir du kvelt av hår om du går nedenfor der for å gjøre personen kåt. Gir litt mening nå. Men det er kun om du finner kjæreste da Praktisk info Anonymkode: f2d31...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Kvelt av hår? Aldri blitt, du burde øve på teknikken din. Anonymkode: 0985b...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvelt av hår? Aldri blitt, du burde øve på teknikken din. Anonymkode: 0985b...7d4 Gir bare litt mening bare Men tror ikke du fysisk blir det. Men om det går langt i halsen kan det bli litt på bærtur og slikt. Anonymkode: f2d31...ce1
Perleugla Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Hvor mye hår har du vært utsatt for om du stod i fare for å bli kvalt? Da snakker vi busk som til nå ikke har vært observert. Personlige preferanser derimot kan jo variere. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 Jeg suger mannen selv om han har kjønnshår. At mannen har kjønnshår er maskulint og sexy, syns det er ekstremt turn-off når menn barberer magen og rundt penis. Et lite hår i munnen er null stress, det forsvinner i løpet av sugingen uansett. Anonymkode: 8a22b...42f
Eilis Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Jeg forstår ikke hvorfor noen ønsker å se ut som, eller at partneren ser ut som en tiåring nedentil. Men å stusse/trimme seg nedentil for at det skal se pent ut, det forstår jeg. Da unngår man også å bli kvelt av hår😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå