AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg har møtt en del menn og jeg har noen ganger sagt på første date at jeg ikke kan få barn, bare sånn at de som er interessert i å slå seg ned med familie får vite det med en gang at med meg er det ikke noe håp, men det virker som de blir stresset av at det er noe jeg alt har tenkt på. Selvsagt har jeg ikke lyst å kaste bort noens tid, men når er det aktuelt å si noe? Anonymkode: eeee7...736
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg hadde ikke sagt det på første date. Det er fint å vite sånt, samtidig så kan det gi feil signaler. Det blir så "rett på seriøst-snakk". Det samme hadde jo vært for eksempel om du hadde en arvelig sykdom du kom til å få når du var 80 for eksempel. Eller å ta opp at du absolutt vil ha barn, eller ikke vil ha barn. Første date er ofte bare for å bli nysgjerrig på den andre, ikke legge deal breakers på bordet. Anonymkode: 0841c...d8d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, hvor åpen du er om dette, og om du f.eks har tinder eller andre datingapper, men det er jo kanskje en idé og allerede skrive i bio at barn ikke er i din fremtid? Det høres kanskje veldig «på» og brutalt ut, men da slipper du den praten etter dere har pratet litt. Jeg har en kompis som er steril (dog frivillig, og ikke medisinsk), og har skrevet dette i bioen sin. Det fører med at han får nærmest utelukkende matches med damer som ikke ønsker/kan få barn, men fremdeles ønsker noen å dele det fine sammen med. Anonymkode: 6564e...526 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Er tilfelle at du ikke vil ha barn? Eller bare fortelle at du ikke kan få og føde barn selv? Man kan jo alltids finne andre måter å få seg en familie på! Men jeg tenker at jeg ville nevnt det etter et par dater, før det blir veldig seriøst. Tror jeg ville prøvd å komme inn på samtaleemne og forhøre meg om hva personen jeg møter tenker om det å få barn i fremtiden. Anonymkode: 6d0ab...2f9 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Mange menn sier det når de treffes, det er slett ikke uvanlig - for å komme seg lettere inn i kjæresteforhold. Jeg ville droppet og sagt noe overhode, mest sannsynligvis så blir det ikke engang et samtaleemne etter noen få år sammen 🙂 Men pleier å endre mening (hvis det var reelt) etter en stund 😅 Anonymkode: 53605...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange menn sier det når de treffes, det er slett ikke uvanlig - for å komme seg lettere inn i kjæresteforhold. Jeg ville droppet og sagt noe overhode, mest sannsynligvis så blir det ikke engang et samtaleemne etter noen få år sammen 🙂 Men pleier å endre mening (hvis det var reelt) etter en stund 😅 Anonymkode: 53605...0fa *menn pleier å endre mening Anonymkode: 53605...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har møtt en del menn og jeg har noen ganger sagt på første date at jeg ikke kan få barn, bare sånn at de som er interessert i å slå seg ned med familie får vite det med en gang at med meg er det ikke noe håp, men det virker som de blir stresset av at det er noe jeg alt har tenkt på. Selvsagt har jeg ikke lyst å kaste bort noens tid, men når er det aktuelt å si noe? Anonymkode: eeee7...736 Ville satt stor pris på at du hadde sagt i fra på første date jeg, vil ikke ha barn så hadde vært en stor bonus/lettelse 😅 Anonymkode: a4f61...819 1
AnonymBruker 42 Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): men det virker som de blir stresset av at det er noe jeg alt har tenkt på. JA, nei, så joda .... Kommer vel litt an hvordan og i hvilken sammenheng man klemmer inn den "livmorsfeilen", og OG om man knapt har utvekslet noen ord man møttes på dÆit og sånn, vil jeg tro. Synes det er "aktuelt" å si det når/om du føler for det, og når det passer seg slik egentlig, men samtidig blir det hele veldig brått blodseriøst, synes jeg.... Vet ikke helt hvordan "stevnemøting" foregår for tiden, så jeg er nok ikke rett ræv til å uttale meg uansett. Kan jo sikkert være noe man har i/på profil om man er på sånne sveipe-apper, for alt jeg vet, f.eks.😅 edith... Alder er vel ganske relevant også Endret 26. juli 2021 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har møtt en del menn og jeg har noen ganger sagt på første date at jeg ikke kan få barn, bare sånn at de som er interessert i å slå seg ned med familie får vite det med en gang at med meg er det ikke noe håp, men det virker som de blir stresset av at det er noe jeg alt har tenkt på. Selvsagt har jeg ikke lyst å kaste bort noens tid, men når er det aktuelt å si noe? Anonymkode: eeee7...736 tredje date Anonymkode: 7fb38...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå