AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Hei godt folk. Hodet sprekker snart av alle tanker. Har matchet med ei og snakket nærmest daglig med henne i tre uker og vel så det. Samtalen går begge veier. Og tydelig at hun vil vite mye om meg. Føler hun er bra over hele linjen. Vår første date fant sted igår hvor alt ble planlagt og fikset istand av meg. Beliggenhet, mat, alkohol, musikk osv. Alt dette til hennes store overraskelse og beundring. Samtalen og kjemien var god hele veien (og etter 7 timer !!!!!) tok vi følge sammen hjem, ga hverandre en klem og dro hver for oss. Men siden har jeg ikke hørt noe fra henne. Riktignok gått en dag nå.. Synes det er rart at hun ikke har hørt ifra seg da hun tydelig var imponert over kvelden/daten. Har noen gode sjeler innspill her? Overtenker jeg? På forhånd takk!! Anonymkode: 34d57...642
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei godt folk. Hodet sprekker snart av alle tanker. Har matchet med ei og snakket nærmest daglig med henne i tre uker og vel så det. Samtalen går begge veier. Og tydelig at hun vil vite mye om meg. Føler hun er bra over hele linjen. Vår første date fant sted igår hvor alt ble planlagt og fikset istand av meg. Beliggenhet, mat, alkohol, musikk osv. Alt dette til hennes store overraskelse og beundring. Samtalen og kjemien var god hele veien (og etter 7 timer !!!!!) tok vi følge sammen hjem, ga hverandre en klem og dro hver for oss. Men siden har jeg ikke hørt noe fra henne. Riktignok gått en dag nå.. Synes det er rart at hun ikke har hørt ifra seg da hun tydelig var imponert over kvelden/daten. Har noen gode sjeler innspill her? Overtenker jeg? På forhånd takk!! Anonymkode: 34d57...642 Hun er kanskje fyllesyk? Opptatt med andre ting? Har du sendt henne mld idag? Anonymkode: 618c3...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Ehh... hvorfor sender du ikke melding selv? Kanskje hun sitter hjemme som et nervevrak som deg? Anonymkode: 8f9ff...d2a 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er kanskje fyllesyk? Opptatt med andre ting? Har du sendt henne mld idag? Anonymkode: 618c3...bfb Kan godt henne, men var ikke slike mengder. Men hun skulle til en venninne idag tho.. Jeg har ikke sendt. Av den simple grunn at jeg føler etter alt jeg har stelt i stand så er det kanskje «hennes tur» til å spille ball..? Anonymkode: 34d57...642
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ehh... hvorfor sender du ikke melding selv? Kanskje hun sitter hjemme som et nervevrak som deg? Anonymkode: 8f9ff...d2a Har lyst, tro meg, men føler som sagt at det er hennes tur til å reagere/gjøre noe. Ikke at jeg forventer noe sv det samme tilbake, men en reaksjon. Koster så skremmende lite liksom.. Anonymkode: 34d57...642
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Du har et ansvar her! send bare en mld: Er du klar for et nytt treff? Det er jeg. Anonymkode: aa8fe...4ef 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har et ansvar her! send bare en mld: Er du klar for et nytt treff? Det er jeg. Anonymkode: aa8fe...4ef Absolutt! Men burde jeg ikke avvente etter slt som er gjort fra min side? Feil p tekke sånn kanskje. Men det skal heller ikke være « vær så god du kan bare få meg uansett» Anonymkode: 34d57...642
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Hopp i det! Da får du vite! uansett hva hun svarer hold oss oppdatert. Du kan jo spørre om hun vil ta initiativet neste gang, hvis hun kan tenke seg en ny date. Anonymkode: aa8fe...4ef
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Lurer på hvor mange potensielle forhold det aldri blir noe av fordi begge sitter og venter på melding fra den andre, og så dør alt bare ut før det har startet 🤔 Anonymkode: 7d9a4...ca5 20
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 Tenker hun sitter å venter på å høre fra deg jeg, mulig jeg er gammeldags, men i starten forventer man liksom at mannen tar iniativ, eller?? Anonymkode: 87047...034 5
Gjest irkan90 Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Tror hun gjerne kan ta insj for en gangs skyld. Vi har tross alt trollet oss gjennom en hel tråd om "norske menn" som forventer selvstendige, likestilte kvinner 😂🤷🏻
Cuntzilla Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 Herregud. Send melding selv! Jeg er helt enig i at hun burde sendt en melding og takke for gårsdagen, men ikke enig i at siden du har laget mat så er det hennes "tur". Kanskje hun lever etter en annen dum regel som for eksempel at det er mannen som skal ta initiativ. Så sitter dere der på hver deres tue og er usikre og venter forgjeves på livstegn fra den andre. Ikke spill og lek og tull, bare gjør det du ønsker Det viser selvtillit og skaper trygghet når du er åpen og uredd. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 Reagerer på at du nevner så mange ganger at det er hennes tur på grunn av alt du har gjort og stelt i stand osv. Som om hun skylder deg noe. Jeg hadde synes det var litt creepy. Og at du kaller det hun var «imponert», og at du helt tydelig legger veldig vekt på at du gjorde noe for henne. Som noen her sier, kan være så enkelt som at hun venter, for ikke å framstå sånn eller slik eller tenker det er en slags regel for at hun må vente. Det er èn dag, og hun sa også hun hadde planer. Anonymkode: 600ee...798 7
Jr.Garcon Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hei godt folk. Hodet sprekker snart av alle tanker. Har matchet med ei og snakket nærmest daglig med henne i tre uker og vel så det. Samtalen går begge veier. Og tydelig at hun vil vite mye om meg. Føler hun er bra over hele linjen. Vår første date fant sted igår hvor alt ble planlagt og fikset istand av meg. Beliggenhet, mat, alkohol, musikk osv. Alt dette til hennes store overraskelse og beundring. Samtalen og kjemien var god hele veien (og etter 7 timer !!!!!) tok vi følge sammen hjem, ga hverandre en klem og dro hver for oss. Men siden har jeg ikke hørt noe fra henne. Riktignok gått en dag nå.. Synes det er rart at hun ikke har hørt ifra seg da hun tydelig var imponert over kvelden/daten. Har noen gode sjeler innspill her? Overtenker jeg? På forhånd takk!! Anonymkode: 34d57...642 Jeg hadde følt at det var naturlig at hun sendte en sms og i det minste takket for kvelden - når du har vartet såpass opp, vel og merke hvis hun faktisk ble veldig imponert da og er interessert. At hun ikke gjør det, og heller ikke sender noe annet, nja det hadde jeg tatt som et dårlig tegn. Jeg hadde iallfall aldri sendt noe mer sånn "klar for en date igjen ? " Kanskje hun synes det ble overkill på en 1.date da, og da er det jo ikke bra om hun på toppen føler at du maser/er for needy. Jeg hadde ventet og sett ting an 🧐 men så er jeg 0% interessert i relasjoner hvor ikke begge to bidrar/tar initiativ osv. Endret 25. juli 2021 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Reagerer på at du nevner så mange ganger at det er hennes tur på grunn av alt du har gjort og stelt i stand osv. Som om hun skylder deg noe. Jeg hadde synes det var litt creepy. Og at du kaller det hun var «imponert», og at du helt tydelig legger veldig vekt på at du gjorde noe for henne. Som noen her sier, kan være så enkelt som at hun venter, for ikke å framstå sånn eller slik eller tenker det er en slags regel for at hun må vente. Det er èn dag, og hun sa også hun hadde planer. Anonymkode: 600ee...798 Kan forstå at du reagerer på det. Og hun skylder meg absolutt ingenting slik sett. Men handler ikke et samspill mellom to uansett alder og sammenheng at det går begge veier. Er ikke begge i det lange løp mest tjent med at det går begge veier? Creepy? Hvordan får du noe relativt hyggelig til å bli det? Mye detaljer ble naturligvis utelatt for kjernens del. Men poenget var at hun var imponert over kvelden slik at den ikke var klein, ubehagelig etc. for noe. Anonymkode: 34d57...642
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan forstå at du reagerer på det. Og hun skylder meg absolutt ingenting slik sett. Men handler ikke et samspill mellom to uansett alder og sammenheng at det går begge veier. Er ikke begge i det lange løp mest tjent med at det går begge veier? Creepy? Hvordan får du noe relativt hyggelig til å bli det? Mye detaljer ble naturligvis utelatt for kjernens del. Men poenget var at hun var imponert over kvelden slik at den ikke var klein, ubehagelig etc. for noe. Anonymkode: 34d57...642 Det var ikke det jeg mente som var creepy. Men det at du mente siden du hadde gjort så mye så var det hennes tur, og at du la så mye vekt på det. Joda, i det lange løp, men dere er ikke i et langt løp, dere er på dag èn. Så jeg ville ikke begynt å holdt telling på det allerede nå. Anonymkode: 600ee...798 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 Jr.Garcon skrev (23 minutter siden): Jeg hadde følt at det var naturlig at hun sendte en sms og i det minste takket for kvelden - når du har vartet såpass opp, vel og merke hvis hun faktisk ble veldig imponert da og er interessert. At hun ikke gjør det, og heller ikke sender noe annet, nja det hadde jeg tatt som et dårlig tegn. Jeg hadde iallfall aldri sendt noe mer sånn "klar for en date igjen ? " Kanskje hun synes det ble overkill på en 1.date da, og da er det jo ikke bra om hun på toppen føler at du maser/er for needy. Jeg hadde ventet og sett ting an 🧐 men så er jeg 0% interessert i relasjoner hvor ikke begge to bidrar/tar initiativ osv. Virker som vi forstår hverandre ift til den type tankegods. Selvom prinsippet i seg selv kan være fint, så må jeg erkjenne at enkelte i tråden her har et poenget ift at slik tankegang kan potensielt ødlegge noe da den andre kanskje har sine verdier å ivareta. Av og til så er det kanskje bedre å være litt uenig med seg enn å sitte ro i båten å la noe glippe? Anonymkode: 34d57...642
Jr.Garcon Skrevet 26. juli 2021 #18 Skrevet 26. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som vi forstår hverandre ift til den type tankegods. Selvom prinsippet i seg selv kan være fint, så må jeg erkjenne at enkelte i tråden her har et poenget ift at slik tankegang kan potensielt ødlegge noe da den andre kanskje har sine verdier å ivareta. Av og til så er det kanskje bedre å være litt uenig med seg enn å sitte ro i båten å la noe glippe? Anonymkode: 34d57...642 Ja, noe fasitsvar finnes nok ikke. Men jeg selv ville ha sendt en "takk for i går",når jeg følte den andre hadde lagt seg ekstra i selen for at jeg skulle ha en fin kveld. Jeg hadde ønsket å vise den andre at jeg satte pris på de/det de hadde ordnet da. En dame som var helt ulik meg på det, er ikke interessant. Enhver egoist har alltid en eller annen unnskyldning for at han/henne er enveiskjørende. Men jeg hadde vel avventet litt og sett om jeg hørte noe utover uken. Men seff ikke noe i veien med å sende sms hvis du ønsker det 🤓 Endret 26. juli 2021 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #19 Skrevet 26. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på hvor mange potensielle forhold det aldri blir noe av fordi begge sitter og venter på melding fra den andre, og så dør alt bare ut før det har startet 🤔 Anonymkode: 7d9a4...ca5 Har opplevd at lovende relasjoner har dødd ut siden jeg ventet på melding og antok mannen ikke var interessert, fått senere vite at de ventet de også. Så sikkert mange 😂 ts må sende melding om han vil se henne igjen. Anonymkode: 46a9c...509 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #20 Skrevet 26. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan forstå at du reagerer på det. Og hun skylder meg absolutt ingenting slik sett. Men handler ikke et samspill mellom to uansett alder og sammenheng at det går begge veier. Er ikke begge i det lange løp mest tjent med at det går begge veier? Creepy? Hvordan får du noe relativt hyggelig til å bli det? Mye detaljer ble naturligvis utelatt for kjernens del. Men poenget var at hun var imponert over kvelden slik at den ikke var klein, ubehagelig etc. for noe. Anonymkode: 34d57...642 En voksen mann som veier opp og ned for at hun skal sende melding? Hadde heller ikke sendt om jeg var henne, vi damer blir oppvokst med holdningen om at hvis mannen ikke sender er han ikke interessert Anonymkode: 46a9c...509 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå