AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Traff en søt jente på Tinder. Mange fine bilder av en jente med litt former. Hun lenket også til Insta, så jeg fikk se mange bilder på forhånd. Traff henne i virkeligheten, og hun hadde langt mer enn bare former, hun var ganske så overvektig. Ikke at det er det er dealbreaker, men er det slik mange gjør? Har aldri opplevd det før, og instabildene var spesielt, siden hun stort sett vel har venner og slikt på insta, som faktisk vet hvordan hun ser ut? Anonymkode: 4dc11...1c7 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Traff en søt jente på Tinder. Mange fine bilder av en jente med litt former. Hun lenket også til Insta, så jeg fikk se mange bilder på forhånd. Traff henne i virkeligheten, og hun hadde langt mer enn bare former, hun var ganske så overvektig. Ikke at det er det er dealbreaker, men er det slik mange gjør? Har aldri opplevd det før, og instabildene var spesielt, siden hun stort sett vel har venner og slikt på insta, som faktisk vet hvordan hun ser ut? Anonymkode: 4dc11...1c7 Vel vi kan vel alle legge på oss i perioder i livet. Anonymkode: 01d84...089 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel vi kan vel alle legge på oss i perioder i livet. Anonymkode: 01d84...089 Hun har ikke lagt på seg 30kg på en uke. Anonymkode: 4dc11...1c7 19
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Har vært ute for mye rart på tinder. Jenter er vel flinke på vinkler antar jeg, mange i hvert fall. Jeg er kvinne selv så aner ikke hva andre legger ut. Jeg har selv opplevd de som har brukt 10 år gamle bilder, kun bruker caps og lue slik at man blir "hatfished" (i betydningen av at han skjuler det at han ikke har hår), bilder som viser da de veide 20-50 kilo mindre enn de gjør nå (menn kan visst også vinkler, for han så ikke så tjukk ut på Snap heller) og menn som lyver på høyde, alder og penisstørrelse. Så ingenting overrasker meg på tinder. Anonymkode: 76edf...26d 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har vært ute for mye rart på tinder. Jenter er vel flinke på vinkler antar jeg, mange i hvert fall. Jeg er kvinne selv så aner ikke hva andre legger ut. Jeg har selv opplevd de som har brukt 10 år gamle bilder, kun bruker caps og lue slik at man blir "hatfished" (i betydningen av at han skjuler det at han ikke har hår), bilder som viser da de veide 20-50 kilo mindre enn de gjør nå (menn kan visst også vinkler, for han så ikke så tjukk ut på Snap heller) og menn som lyver på høyde, alder og penisstørrelse. Så ingenting overrasker meg på tinder. Anonymkode: 76edf...26d Oppgir menn virkelig penisstørrelsen sin på tinder??? Er i forhold på 14. året og har aldri vært på tinder. Anonymkode: 4d6ab...6fd 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppgir menn virkelig penisstørrelsen sin på tinder??? Er i forhold på 14. året og har aldri vært på tinder. Anonymkode: 4d6ab...6fd Det har jeg aldri opplevd at de gjør, nei Anonymkode: cbf93...fec
indigob Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Ja. Folk lyver på bilder, bruker filter, Photoshop og alt er falskt. Det er forferdelig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har ikke lagt på seg 30kg på en uke. Anonymkode: 4dc11...1c7 🤣😂 Anonymkode: 5d1ef...ccd
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oppgir menn virkelig penisstørrelsen sin på tinder??? Er i forhold på 14. året og har aldri vært på tinder. Anonymkode: 4d6ab...6fd Nei, det var etter en stund på Snap 😊 Anonymkode: 76edf...26d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært ute for mye rart på tinder. Jenter er vel flinke på vinkler antar jeg, mange i hvert fall. Jeg er kvinne selv så aner ikke hva andre legger ut. Jeg har selv opplevd de som har brukt 10 år gamle bilder, kun bruker caps og lue slik at man blir "hatfished" (i betydningen av at han skjuler det at han ikke har hår), bilder som viser da de veide 20-50 kilo mindre enn de gjør nå (menn kan visst også vinkler, for han så ikke så tjukk ut på Snap heller) og menn som lyver på høyde, alder og penisstørrelse. Så ingenting overrasker meg på tinder. Anonymkode: 76edf...26d Hvorfor gidder du å møte menn som oppgir sin penisstørrelse? Sier ikke det litt om hva slags mann han er? Eller spør du seriøst menn om hvor lang tissen deres er? Du ber jo om å få idiotmenn kastet på deg, du. Hvis en mann hadde fortalt meg min penisstørrelse, om den så var 10 cm eller en meter lang, så hadde jeg slettet han på sekundet. Anonymkode: 9e676...246 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 Er mest overrasket over menn som lyver veldig på alderen sin. Var ikke så lenge siden på en date med en 40 åring. I virkeligheten så han ut 55-60, med masse botex i ansiktet. Han brukte gamle bilder og så i virkeligheten helt annerledes ut, med tynt farget hår. Skjønner at han har lyst på yngre kvinner, men da lurer jeg på om han klarer til å gi kvalitet på sexen? Klarer han å bli hard eller å komme😆 eller blir det bare skuffelse😬 Anonymkode: c4db3...6a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor gidder du å møte menn som oppgir sin penisstørrelse? Sier ikke det litt om hva slags mann han er? Eller spør du seriøst menn om hvor lang tissen deres er? Du ber jo om å få idiotmenn kastet på deg, du. Hvis en mann hadde fortalt meg min penisstørrelse, om den så var 10 cm eller en meter lang, så hadde jeg slettet han på sekundet. Anonymkode: 9e676...246 Informasjonen kom etter første date da. Vi hadde snakket lenge på Snap og så var vi på date og så gikk praten over i den litt grovere sorten. Jeg rakk aldri å se den, men jeg fikk tilsendt dickpics som ikke var av han 🤷🏼♀️ Anonymkode: 76edf...26d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har vært ute for mye rart på tinder. Jenter er vel flinke på vinkler antar jeg, mange i hvert fall. Jeg er kvinne selv så aner ikke hva andre legger ut. Jeg har selv opplevd de som har brukt 10 år gamle bilder, kun bruker caps og lue slik at man blir "hatfished" (i betydningen av at han skjuler det at han ikke har hår), bilder som viser da de veide 20-50 kilo mindre enn de gjør nå (menn kan visst også vinkler, for han så ikke så tjukk ut på Snap heller) og menn som lyver på høyde, alder og penisstørrelse. Så ingenting overrasker meg på tinder. Anonymkode: 76edf...26d …jeg har aldri vært på tinder, men det er altså en dating-app der man diskuterer penisstørrelse før man avtaler å møtes første gang…? Anonymkode: f9cb3...b8d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): …jeg har aldri vært på tinder, men det er altså en dating-app der man diskuterer penisstørrelse før man avtaler å møtes første gang…? Anonymkode: f9cb3...b8d Tja, det er ikke noe jeg pleier å gjøre. Noen har sånne "tørre fakta" opplyst i profilen, noen åpner samtalen med det og noen kommer med det etter hvert. Felles for de alle er at det ikke leder noe sted med meg i hvert fall. Beklager til ts, det var virkelig ikke meningen å spore av tråden din helt. Drit nå i penisstørrelser og diskuter heller hvilke rare greier dere har blitt utsatt for 🤦🏼♀️ Anonymkode: 76edf...26d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Er mest overrasket over menn som lyver veldig på alderen sin. Var ikke så lenge siden på en date med en 40 åring. I virkeligheten så han ut 55-60, med masse botex i ansiktet. Han brukte gamle bilder og så i virkeligheten helt annerledes ut, med tynt farget hår. Skjønner at han har lyst på yngre kvinner, men da lurer jeg på om han klarer til å gi kvalitet på sexen? Klarer han å bli hard eller å komme😆 eller blir det bare skuffelse😬 Anonymkode: c4db3...6a2 😂 Anonymkode: baf3b...f6a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #17 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er mest overrasket over menn som lyver veldig på alderen sin. Var ikke så lenge siden på en date med en 40 åring. I virkeligheten så han ut 55-60, med masse botex i ansiktet. Han brukte gamle bilder og så i virkeligheten helt annerledes ut, med tynt farget hår. Skjønner at han har lyst på yngre kvinner, men da lurer jeg på om han klarer til å gi kvalitet på sexen? Klarer han å bli hard eller å komme😆 eller blir det bare skuffelse😬 Anonymkode: c4db3...6a2 Fantastisk😆 Konklusjonen til ts er vel at dette er et kjent Tinder-fenomen og at det går begge veier?😄 Anonymkode: e2f87...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #18 Skrevet 26. juli 2021 Ja, har opplevd damer som har lagt på seg 100+ ift bilder - selvskading. Anonymkode: b9826...fa1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #19 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Oppgir menn virkelig penisstørrelsen sin på tinder??? Er i forhold på 14. året og har aldri vært på tinder. Anonymkode: 4d6ab...6fd ha ha ha nei det har jeg ikke opplevd men det kommer vel frem i chatten tenker jeg... er det noe mannfolk er gode på er å skryte av penisen og hvor gode de er i senga...virkeligheten er ikke like flaterende... ha ha ha . Mannfolk tar også til tider grusomme tinder bilder der de ser ned på kameraet og kan telle 3 dobbelt haker...det er ikke så fint det heller da... ha ha ha... eller så er det så langt unna at du må ta et skjermbilde og zoome inn for å se hvordan de ser ut ca... gamle bilder ja typisk..og caps for å skjule skalle og solbriller for å skjule poser eller rynker eller hva det er... hva vet jeg... er ikke på tinder men har vært der en kort periode men det er det samme stort sett på alle sjekke apper da syns jeg da. Men regner med damer ikke er noe bedre med photo shop og sminke og gamle bilder... ha ha ha... Anonymkode: 92862...6ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå