AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Vet det finnes en samletråd, men synes den var så uoversiktlig så jeg prøver her. Håper det går fint. Ønsker så inderlig å bli gravid igjen etter en SA. Er 5 døgn før mens i dag. Tok en test bare for å se om den evnt ga noe utslag. Noen som kanskje har erfaring med Lloyds og kan hjelpe? Hva ser dere her? Synes jeg ser en svaak skyggestrek men har ikke peiling. Hva sier dere? Spoiler Anonymkode: 49cb7...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 Jeg svarte deg i samletråden også. Jeg ser en veldig svak strek, men dette er dessverre et dårlig testmerke etter manges erfaring. Man får nesten alltid en svak strek på testene. Det ser ut som en sånn skyggestrek som jeg har fått når jeg har brukt samme type test, men det er jo umulig å si så tidlig. Prøv med en clear blue early detection? Anonymkode: c979d...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg svarte deg i samletråden også. Jeg ser en veldig svak strek, men dette er dessverre et dårlig testmerke etter manges erfaring. Man får nesten alltid en svak strek på testene. Det ser ut som en sånn skyggestrek som jeg har fått når jeg har brukt samme type test, men det er jo umulig å si så tidlig. Prøv med en clear blue early detection? Anonymkode: c979d...e9d Testet klart positivt med denne da jeg var gravid i februar. Kjøpte en pakke med to sånne tester og brukte den første for en måned siden. Den var blendahvit og så ikke antydning til strek. Men det gjorde jeg på denne 🤔 men streken ble enda mer utydelig etter noen minutter, denne skyggestreken kom ila 1 min. Men jeg aner ikke, får bare smøre med tålmodighet og vente til fredag for å se om mens kommer. Anonymkode: 49cb7...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå