AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg måtte igjennom for fire uker siden en litt slitsom fødsel med igangsetting og da blei der epidural først også spinal fordi det endte med keisersnitt. Nå fire uker enda har jeg slitet med ryggen. Det startet med at jeg sleit med å bli så fort sliten. Kunne ikke løfte lille mer en kort stund føre jeg blei så sliten. Ett par uker blei det litt bedre med dette og kunne holde ut mer, men ikke som jeg trodde alikavell. Nå så kjenner jeg akkuratt der de stakk sprøyten at det er trangt og litt vondt. Forover. Om jeg bøyer meg bakover er det veldig trangt og kommer ikke særlig langt med bøyd rygg. Om jeg finne det punktet der sprøyten blei satt så er det som å ta på ett punkt hvor det er liksom ett blåmerke. Sånn vondt liksom, men kjenner smerter som kommer som svakhet… litt vanskelig å beskrive, men er det noen som har opplevd lignende? Ikke kontaktet føden enda… Anonymkode: 0ea17...4d8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Føden får du bare kontakte 14 dager etter fødsel. Er legen du skal til. jeg hadde vondt i ryggen lenge etter epidural Anonymkode: 36706...62a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Jeg fikk ikke vondt i ryggen, og jeg hadde også både epidural og spinal pga hastekeisersnitt. Anonymkode: c7b89...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå