AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Vil aldri noe sammen. Sier han vil bare være hjemme på pc. Men, han er jo logget av 8 timer om dagen. Bare å gi opp? Anonymkode: 87c2b...71e
Mellion Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Blir fort kjedelig å gjøre alt alene. Gjelder dette alt av aktiviteter? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Mellion skrev (Akkurat nå): Blir fort kjedelig å gjøre alt alene. Gjelder dette alt av aktiviteter? Stort sett. Kom nettopp fra en tur han ikke ville med på. Problemet er at han sier han er hjemme. Jeg vet hvor pc avhengig han er. Når jeg er bortreist så er han av 8 timer hver dag. Sier han er hjemme, men kjenner han bedre enn det. Anonymkode: 87c2b...71e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Hvorfor er du kjæreste med en som ikke vil gjøre noe som helst sammen med deg? Fortjener du ikke bedre? Anonymkode: 880a9...8e6 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil aldri noe sammen. Sier han vil bare være hjemme på pc. Men, han er jo logget av 8 timer om dagen. Bare å gi opp? Anonymkode: 87c2b...71e Du sier: Hade og farvel. Ha et fint liv, men det blir uten meg. Anonymkode: 70a42...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Etter mye om og men sa han at han blir med når jeg drar i neste mnd. Men, kun om han følte seg bra. Tror jo ikke at han vil. Han ville helst bli her og passe dyrene mine til han fikk vite at de blir med. Tror han helst vil slippe unna og vanke her han pleier med sine ekser som han sier han ikke har sett på flere år😪 Anonymkode: 87c2b...71e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Etter mye om og men sa han at han blir med når jeg drar i neste mnd. Men, kun om han følte seg bra. Tror jo ikke at han vil. Han ville helst bli her og passe dyrene mine til han fikk vite at de blir med. Tror han helst vil slippe unna og vanke her han pleier med sine ekser som han sier han ikke har sett på flere år😪 Anonymkode: 87c2b...71e Men hvorfor i alle dager er du sammen med en som så tydelig ikke ønsker å være med deg?? Gro deg litt selvrespekt dame! Anonymkode: 70a42...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Det handler jo ikke nødvendigvis om å ikke ville være med henne, men han gidder ikke å bære ute og krekse hele tiden. Jeg skjønner ham godt. Jeg orker ikke hytteturer, campingturer, dra og besøke venner og fsmilie og måtte overnatte og sånn tortur, men det betyr ikke at jeg ikke vil være sammen med mannen min - vi er jo sammen, hjemme. Og NÅR jeg drar noe sted er det for å trene (typ 2 ukers treningsopphold i California eller Brasil eller lignende) så da drar jeg egentlig helst alene, uten mannen. Igjen, er ikke fordi jeg ikke respekterer eller elsker ham, men jeg liker best å enten være hjemme, eller være alene på en konstruktiv «ferie» der jeg gjør toga eller trener eller surfer - orker ikke sightseeing og shopping altså. Anonymkode: db011...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Han er logget av 8 timer om dagen? Og så sier han at han er hjemme, men du kjenner han bedre enn det? Jeg skjønner ingenting jeg. Anonymkode: 30358...628 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter mye om og men sa han at han blir med når jeg drar i neste mnd. Men, kun om han følte seg bra. Tror jo ikke at han vil. Han ville helst bli her og passe dyrene mine til han fikk vite at de blir med. Tror han helst vil slippe unna og vanke her han pleier med sine ekser som han sier han ikke har sett på flere år😪 Anonymkode: 87c2b...71e Uansett om han foretrekker pc eller ekser fremfor deg, så er jo resultatet det samme: han prioriterer deg ikke og vil ikke gjøre ting med deg. Du får ikke tvingt han til å bli en bra kjæreste. Du prøver å gjøre gull av gråstein og det går ikke. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det handler jo ikke nødvendigvis om å ikke ville være med henne, men han gidder ikke å bære ute og krekse hele tiden. Jeg skjønner ham godt. Jeg orker ikke hytteturer, campingturer, dra og besøke venner og fsmilie og måtte overnatte og sånn tortur, men det betyr ikke at jeg ikke vil være sammen med mannen min - vi er jo sammen, hjemme. Og NÅR jeg drar noe sted er det for å trene (typ 2 ukers treningsopphold i California eller Brasil eller lignende) så da drar jeg egentlig helst alene, uten mannen. Igjen, er ikke fordi jeg ikke respekterer eller elsker ham, men jeg liker best å enten være hjemme, eller være alene på en konstruktiv «ferie» der jeg gjør toga eller trener eller surfer - orker ikke sightseeing og shopping altså. Anonymkode: db011...f7c Sitte hjemme eller feriere alene? Virker som et kjipt forhold. Hvordan pleier dere forholdet når alt dere gjør sammen er å være hjemme? Det skjønner jeg ikke. Og det er jo kun ok om partner også har samme prioriteringer. Ville vært kjipt å være den ene som hadde lyst på ferieturer sammen... Anonymkode: 93bfa...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett om han foretrekker pc eller ekser fremfor deg, så er jo resultatet det samme: han prioriterer deg ikke og vil ikke gjøre ting med deg. Du får ikke tvingt han til å bli en bra kjæreste. Du prøver å gjøre gull av gråstein og det går ikke. Sitte hjemme eller feriere alene? Virker som et kjipt forhold. Hvordan pleier dere forholdet når alt dere gjør sammen er å være hjemme? Det skjønner jeg ikke. Og det er jo kun ok om partner også har samme prioriteringer. Ville vært kjipt å være den ene som hadde lyst på ferieturer sammen... Anonymkode: 93bfa...fa8 Vi gjør masse sammen, selv om vi ikke reiser hele tiden? Vi går tur sammen med hunden, rir sammen, trener sammen 5-6 ganger i uka, spiller brettspill, lager god mat sammen, ser på film av og til, drar på skytebanen sammen, er på stranda, klatrer, ordner i hagen, - hva er det man kan gjøre på overnattingstur på hytter etc som er så bra for forholdet, men som man ikke kan gjøre hjemme? Jeg tenker man må ha et trist forhold om man må reise vekk for å ha det fint sammen. Jeg elsker hverdagene våre. Anonymkode: db011...f7c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi gjør masse sammen, selv om vi ikke reiser hele tiden? Vi går tur sammen med hunden, rir sammen, trener sammen 5-6 ganger i uka, spiller brettspill, lager god mat sammen, ser på film av og til, drar på skytebanen sammen, er på stranda, klatrer, ordner i hagen, - hva er det man kan gjøre på overnattingstur på hytter etc som er så bra for forholdet, men som man ikke kan gjøre hjemme? Jeg tenker man må ha et trist forhold om man må reise vekk for å ha det fint sammen. Jeg elsker hverdagene våre. Anonymkode: db011...f7c Ååååh…Men det de høres jo ut som et drømmeeksempel av et kjærestepar da❤️ Du er heldig! Anonymkode: 74a93...858
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi gjør masse sammen, selv om vi ikke reiser hele tiden? Vi går tur sammen med hunden, rir sammen, trener sammen 5-6 ganger i uka, spiller brettspill, lager god mat sammen, ser på film av og til, drar på skytebanen sammen, er på stranda, klatrer, ordner i hagen, - hva er det man kan gjøre på overnattingstur på hytter etc som er så bra for forholdet, men som man ikke kan gjøre hjemme? Jeg tenker man må ha et trist forhold om man må reise vekk for å ha det fint sammen. Jeg elsker hverdagene våre. Anonymkode: db011...f7c Han snakket om å trene sammen, men ville plutselig ikke. De gangene vi treffes så er det prat,tv og sex. Ingen overnatting. Anonymkode: 87c2b...71e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det handler jo ikke nødvendigvis om å ikke ville være med henne, men han gidder ikke å bære ute og krekse hele tiden. Jeg skjønner ham godt. Jeg orker ikke hytteturer, campingturer, dra og besøke venner og fsmilie og måtte overnatte og sånn tortur, men det betyr ikke at jeg ikke vil være sammen med mannen min - vi er jo sammen, hjemme. Og NÅR jeg drar noe sted er det for å trene (typ 2 ukers treningsopphold i California eller Brasil eller lignende) så da drar jeg egentlig helst alene, uten mannen. Igjen, er ikke fordi jeg ikke respekterer eller elsker ham, men jeg liker best å enten være hjemme, eller være alene på en konstruktiv «ferie» der jeg gjør toga eller trener eller surfer - orker ikke sightseeing og shopping altså. Anonymkode: db011...f7c Vi bor ikke sammen. Anonymkode: 87c2b...71e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå