AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Har blitt helt på tuppa etter en helt nydelig ung mann. Vi har noe felles vi driver med som gjør at vi treffes av og til. Men han er jo alt for ung for meg? Tidlig 20-åra. Jeg ser ung ut selv, men uansett.. Er det helt feil å spørre om han vil finne på noe en dag? Anonymkode: b20aa...d3b
indigob Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har blitt helt på tuppa etter en helt nydelig ung mann. Vi har noe felles vi driver med som gjør at vi treffes av og til. Men han er jo alt for ung for meg? Tidlig 20-åra. Jeg ser ung ut selv, men uansett.. Er det helt feil å spørre om han vil finne på noe en dag? Anonymkode: b20aa...d3b Hvor gammel er du ?
indigob Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 indigob skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du ? Min mor har en mann som er 15 år Yngre. De har det fint sammen og har vært sammen i mange år ☺️ 3
micromaya Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Det spørs jo helt hvor gammel du selv er? Jeg er flerbarnsmor, og dater en som er 5 år yngre. Ingen av oss bryr oss om aldersforskjellen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Jeg er i 30-åra. Men han har jo ikke unger da. Er vel det som gjør det litt rart. Jeg har hatt seksuelle forhold til menn i den aldersgruppen, men det blir jo annerledes.. Anonymkode: b20aa...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i 30-åra. Men han har jo ikke unger da. Er vel det som gjør det litt rart. Jeg har hatt seksuelle forhold til menn i den aldersgruppen, men det blir jo annerledes.. Anonymkode: b20aa...d3b Jeg har også hatt sex med menn i 20 åra, men da var jeg i 20 åra selv da Anonymkode: 38a2a...81c
micromaya Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i 30-åra. Men han har jo ikke unger da. Er vel det som gjør det litt rart. Jeg har hatt seksuelle forhold til menn i den aldersgruppen, men det blir jo annerledes.. Anonymkode: b20aa...d3b Da er dere jo i utgangspunktet på veldig ulikt sted i livet – men rarere ting har skjedd ;). Kan jo hende han synes det er spennende med en litt «eldre» dame, men at det skal litt mer til før han tenker at det er aktuelt med et forhold? (Teit, egentlig – ingen hadde brydd seg om aldersforskjellen gikk andre veien 😜)
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 micromaya skrev (31 minutter siden): Da er dere jo i utgangspunktet på veldig ulikt sted i livet – men rarere ting har skjedd ;). Kan jo hende han synes det er spennende med en litt «eldre» dame, men at det skal litt mer til før han tenker at det er aktuelt med et forhold? (Teit, egentlig – ingen hadde brydd seg om aldersforskjellen gikk andre veien 😜) Ja, jeg vet. Unge menn vil jo som regel ikke ha noe seriøst med en eldre kvinne, samme hvor spennende det er. Man blir bare kalt milf😅 Anonymkode: b20aa...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Du kan være en MILF. Anonymkode: f6dcf...129
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 Har samme «problemet» selv.. Jeg er 38 og han viste seg å være 21.🙈 Jeg trodde helt seriøst at han var rundt 28. Da ville han jo fortsatt vært mye yngre enn meg. Men det tenkte jeg ihverfall at kunne gå.. Han trodde derimot at jeg var yngre enn jeg er. Jeg har hatt så lyst på denne fyren at jeg har holdt på å bli gal. Vi har en del kontakt. Han sier han ikke bryr seg om alder og at jeg har et barn på 9. men jeg har alikevel ikke turt å date han enda.. vi møtes tilfeldig ofte, bor ganske nærme men da gnistrer det nesten imellom oss. Han er rett og slett bare sååå fin. Høy, mørk og litt mystisk. men jeg får stadig litt panikk om hva andre vil si. Jeg har faktisk venninner som fikk barn veldig tidlig som er nesten like gamle. Nå viste det seg at hans foreldre faktisk er noen år eldre enn mine foreldre. Mine foreldre fikk barn tidlig, mens hans foreldre fikk sent. Så med tanke på svigerforeldre ville ikke det bli pinlig sånn sett. 🙈 Jeg tenker også på at han ikke har barn. Jeg kunne også tenkt meg flere og mener selv jeg kan få det i et par år til. Men han er som sagt fortsatt da veldig ung.. Samtidig tenker jeg at vi lever bare en gang og så lenge begge er myndig og vil, så hvorfor ikke bare prøve? Men jeg holder altså igjen selv, Det er skikkelig vanskelig! 🙈 Anonymkode: 8b94a...a77
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Jeg kjenner et par med 15 års aldersforskjell der dama er eldst. De har vært gift i 30 år nå. Han var 35 og hun 50 når de møttes. Så det går jo absolutt ann. Og…. Den franske presidenten har jo faktisk en kone som er 24 år eldre. Anonymkode: 8b94a...a77 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 Nei, så godt som null sjans at han vil bli stefar til flere barn tidlig i 20-åra.. Hvorfor bli sammen med en i 30-åra med flere barn hvis man har sjans på barnløse kvinner i 20-åra? 1 av 100.000 menn på den alderen er interessert i slikt. Kanskje du er heldig.. Anonymkode: d413e...99f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har samme «problemet» selv.. Jeg er 38 og han viste seg å være 21.🙈 Jeg trodde helt seriøst at han var rundt 28. Da ville han jo fortsatt vært mye yngre enn meg. Men det tenkte jeg ihverfall at kunne gå.. Han trodde derimot at jeg var yngre enn jeg er. Jeg har hatt så lyst på denne fyren at jeg har holdt på å bli gal. Vi har en del kontakt. Han sier han ikke bryr seg om alder og at jeg har et barn på 9. men jeg har alikevel ikke turt å date han enda.. vi møtes tilfeldig ofte, bor ganske nærme men da gnistrer det nesten imellom oss. Han er rett og slett bare sååå fin. Høy, mørk og litt mystisk. men jeg får stadig litt panikk om hva andre vil si. Jeg har faktisk venninner som fikk barn veldig tidlig som er nesten like gamle. Nå viste det seg at hans foreldre faktisk er noen år eldre enn mine foreldre. Mine foreldre fikk barn tidlig, mens hans foreldre fikk sent. Så med tanke på svigerforeldre ville ikke det bli pinlig sånn sett. 🙈 Jeg tenker også på at han ikke har barn. Jeg kunne også tenkt meg flere og mener selv jeg kan få det i et par år til. Men han er som sagt fortsatt da veldig ung.. Samtidig tenker jeg at vi lever bare en gang og så lenge begge er myndig og vil, så hvorfor ikke bare prøve? Men jeg holder altså igjen selv, Det er skikkelig vanskelig! 🙈 Anonymkode: 8b94a...a77 Men da vet du jo at han er interessert i alle fall😊 Ville gått for det. Jeg aner jo ikke med han her. Så lurer litt på hvordan man går frem? Anonymkode: b20aa...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, så godt som null sjans at han vil bli stefar til flere barn tidlig i 20-åra.. Hvorfor bli sammen med en i 30-åra med flere barn hvis man har sjans på barnløse kvinner i 20-åra? 1 av 100.000 menn på den alderen er interessert i slikt. Kanskje du er heldig.. Anonymkode: d413e...99f Er akkurat det jeg også tenker. Vet at eksen hans var noen år eldre enn han, men hun hadde ikke barn tror jeg. Har en ff som er på samme alder, og han har sagt fra at han ikke er interessert i å bli stefar til ungene mine (jeg har ikke antydet det heller, altså😂) Anonymkode: b20aa...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Det går nok fint, bare spøtt han Hvordan ville du foretrukket å bli spurt, og om hva?😅 Anonymkode: b20aa...d3b
knulleGuden666 Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan ville du foretrukket å bli spurt, og om hva?😅 Anonymkode: b20aa...d3b Vi menn eller hvertfall jeg er ganske enkel slik sett, jeg har ingen spesielle ting jeg foretrekker kvinner spør på eller hva de spør om. Det kommer helt an på hva du selv ønsker, om fu ønsker et fast forhold, bare sex en gang eller fast sexpartner. Spør på den måten du føler deg komfortabel for
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 Jeg vet det finnes mennesker si begynnelsen av 20-årene som er veldig modne og tar alt seriøst, men jeg hadde personlig aldri orket å være sammen med en som er så mye yngre enn meg. Og det er fordi jeg husker selv hvor barnslig jeg var da jeg var 20 år gammel. Og jeg er i slutten av 20- årene. Dere er jo på to helt forskjellige stadier i livet. Det er store sjanser for at dere etterhvert går fra hverandre, fordi dere mest sannsynlig forventer ulike ting av et forhold. Og kjønn har ingenting å si. Har venninner i 20 årene som har vært sammen med menn i 50/40 alderen, men avsluttet det fordi de ikke orket barn eller ekteskap(flertallet av disse mennene hadde jo barn fra før og vært gift/samboer) Anonymkode: 57475...05d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 Samboeren min er 12 år yngre enn meg. Vi møttes da jeg var 34. Vi har ett barn sammen og ett på vei. Jeg hadde jo ingen barn fra før da, men kjemien mellom samboer og meg var så intens fra første stund at jeg er sikker på at barn ikke ville vært en hindring for ham. Han var modnere enn menn flest i den alderen vi møttes for 6 år siden. Det var han som ønsket barn sammen ganske tidlig (ca ett år) etter vi ble ett par☺️ Anonymkode: 75afc...efe 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har blitt helt på tuppa etter en helt nydelig ung mann. Vi har noe felles vi driver med som gjør at vi treffes av og til. Men han er jo alt for ung for meg? Tidlig 20-åra. Jeg ser ung ut selv, men uansett.. Er det helt feil å spørre om han vil finne på noe en dag? Anonymkode: b20aa...d3b Damer får seg alltid menn, så svaret må nesten være ja det har du Anonymkode: fd5a2...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå