Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på noe som helst overnaturlig. Men i natt banket det på soveromsdøra mi. Eller drømte jeg det? Jeg bor alene og nærmeste nabo bor 100 meter unna. Eneste forklaring er at jeg drømte det. Men, si nå at det fins mer mellom himmel og jord. Hvorfor skulle det banke på døra? 

Anonymkode: b7f99...1a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å forestille meg noe mellom hummel og jord før jeg opplever noe selv. Finner alltid en naturlig forklaring som drøm, treverk ol, maskiner i huset osv. 

Anonymkode: ca013...c69

AnonymBruker
Skrevet

Soveromsdøra?

Anonymkode: fe1fe...0cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er slik selv. Men det er så vanskelig å vite om det var en drøm eller ikke. Det var to bank på døra. 

Anonymkode: b7f99...1a7

AnonymBruker
Skrevet

Kan være innbilt lyd man hører akkurat idet man sovner/våkner. Sjekk ut «exploding head syndrome». Har skjedd meg før. Men har også også hørt mystiske ting jeg ikke kan forklare med det.

Anonymkode: c389a...ea4

• Liker 4
Skrevet

Det pleier å være sånn innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er mest logisk? At du drømte det, eller at mennesker har sjeler/en energi som havner i en slags usynlig dimensjon når man dør, og selv om det hittil har vært umulig å bevise eller måle både sjeler eller denne usynlige dimensjonen, så kan de fysisk påvirke den virkelige verdenen.

Vil tro du drømte. 

Anonymkode: 32de7...a44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rart noen skulle banke på soveromsdøra når de brøt seg inn i hovedinngangen. 

Anonymkode: e98c9...27a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var sikkert en annen lyd som hjernen din i ørska tolket som banking.

Anonymkode: e23f4...764

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 21.44):

Kan være innbilt lyd man hører akkurat idet man sovner/våkner. Sjekk ut «exploding head syndrome». Har skjedd meg før. Men har også også hørt mystiske ting jeg ikke kan forklare med det.

Anonymkode: c389a...ea4

Jeg tror på overnaturlige ting, men jeg støtter meg til dette i ditt tilfelle. Jeg har også opplevd dette «fenomenet» flere ganger i halvsøvne. Har hørt sirener og banking pga dette. Samboer har også hørt lignende lyder og han er ikke skremt av seg og tror ikke på overnaturlige ting. 

Anonymkode: 90c75...58b

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart som skjer i hode og med hørsel/ syn når man er trøtt eller halvsover. Har du noen gang sett ‘syner? Du vet små glimt av skikkelser o.l du bare ser noen sekund og når du snur deg igjen er det borte. Det skjer oftest når man er trøtt. Det samme kan skje med hørsel. Mer avanserte syn eller lyder og stemmer, kalles hallusinasjoner/hørsel hallusinasjoner. Men syner er mildere og man trenger ikke å være psyk for å oppleve dem. Jeg vet ikke hva det kalles om man hører lyder i Moen sekunder som egentlig ikke eksisterer, men jeg har opplevd det ved et par tilfeller selv og kaller det ‘hørsler’;)

Anonymkode: c1df2...c65

AnonymBruker
Skrevet

Mye sannsynlig at det var hodet ditt som tulla med deg i søvne. Kan også være noe paranormalt, en som var nysgjerrig og innom. Ville ikke lagt så mye i det med mindre det skjer igjen.

Anonymkode: cd49c...f67

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg tror ikke på spøkelser, men har bodd i ett hus hvor det var lett og begynne å tvile 😅

Det var spesielt mange ganger det hørtes ut som noen kom inn ytterdøren og inn i gangen. Dette kunne skje når jeg var alene, men også mens det var flere folk i stua, hvor vi alle sammen bare satt å ventet på at noen skulle komme inn. 

Jeg vet ikke hva det var og oppfattet det aldri som ubehagelig, men det var ganske mange andre som syntes det var litt skummelt😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...