AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Dater en fyr. Synes han gir litt miksede signal. Han vil liksom møtes flere ganger og vil henge med meg. Skriver en mld ca hver dag og spørr meg hvordan d går. Men noen ganger svarer han ikke på snappene mine eller svarer uten emoji eller svarer lite. Noen ganger snapper han mer med meg. Han er mye med kompisser da. Så jeg er litt redd for at han vil være sånn når vi blir sammen også. Vil han holde litt igjen for ikke å bli såret? (han hsr ikke hatt så mange forhold) Liker han meg ikke egentlig? Hvordan skal jeg oppføre meg sammen med han? Jeg blir jo helt betatt av å bare se han. Greit å klemme når vi møtes og når vi går? Kanskje vi ikke er helt der enda men første daten så klemte vi når vi skulle gå. Skal jeg dele masse og snakke masse eller passe på hvor mye eller lite jeg snakker? Nå blir d 5. Ganger vi møtes og jeg merker at siden han vi ikke har snakket så mye i en periode etterslm d er 2 uker siden sist så merker jeg jeg er nervøs. Har han andre i kikkerten? Har han virkelig vært så opptatt med kompiser? Jeg har sett at han har vært med de hver dag i d siste. Vil d bli bedre ettersom jo mer vi blir kjent? Hva tenker man? Anonymkode: 15033...d6e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Slapp av, lev i nuet og se hva som skjer. Dere har møttes 4 ganger og du stresser som bare det? Anonymkode: 82248...303 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): 25.07.2021. Anonymkode: 05b03...e78 Hvorfor skriver du datoen? Anonymkode: 2731c...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå