Gå til innhold

Hvordan finne informasjon om mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger hjelp! Jeg har rotet meg borti en mann, men jeg er ikke sikker på om han er gift eller har samboer. Ei venninne av meg sa at det var steder på nettet man kunne søke og finne ut sivilstatus alder og lignende. Er det noen her som vet om slike steder? Er veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om, men kan du ikke bare spørre han?

Skrevet

Det kan du vel bare når skattelistene ligger ute og det er jo ei stund til de kommer.

Vet du hvor han bor så søk på adressen i telefonkatalogen.no så ser du jo om det er flere i husstanden hans.

Skrevet
Her kan du hvertfall finne fødselsår og skatteklasse i 2001 .. om det kan være til noe hjelp
Skrevet

Hvis du lurer på om han bor sammen med noen, kan du vel sjekke adressen hos www.gulesider.no/gsi/whiteSearchFront.do?spraak= for eksempel, og se om det er andre som er registrert på samme adresse.

Skrevet
Hei jeg trenger hjelp! Jeg har rotet meg borti en mann, men jeg er ikke sikker på om han er gift eller har samboer. Ei venninne av meg sa at det var steder på nettet man kunne søke og finne ut sivilstatus alder og lignende. Er det noen her som vet om slike steder? Er veldig takknemlig for svar  :)

Visst det ikke skulle holde å spørre han om han er gift eller har samboer så ser jeg ikke hvorfor du skulle gidde å bruke tid på han?

Skrevet
Hvis du lurer på om han bor sammen med noen, kan du vel sjekke adressen hos www.gulesider.no/gsi/whiteSearchFront.do?spraak= for eksempel, og se om det er andre som er registrert på samme adresse.

Hvis han bor i en delt bolig, blokk eller leilighet sier ikke samme adresse så mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...