Gå til innhold

Har noen gang vunnet 7 eller 8 sifret tall i Lotto ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei fleste drømmer om å vinne den store summen i Lotto, men de ferrest får oppleve det, men noen er likevel så heldige å få telefonen fra Hamar om at de har vunnet.   Hvordan blei feiringa etter at du fekk  telefonen fra Hamar ?.  Hvor stor del av lottovinsten  delte du med andre  ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk 7 rette på Keno. Er det nærmeste... Ikke så store potten, så den beholdt jeg selv

Anonymkode: 1e8db...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten.

Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass)

Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem.

Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året.

vant 3 sifret millionbeløp i 2014.

Anonymkode: 767aa...438

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten.

Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass)

Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem.

Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året.

Wooow, creds for å holde deg så jordnær. 

Anonymkode: 8d266...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Femsifret er dessverre det meste, og lavt nede der også. Men bedre enn ingenting mens jeg venter på storgevinsten :) 

Anonymkode: 5e97e...4bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du en av dem som blei innvitert til Hamar i etterkant av lottovinsten. ? Hva fikk dere servert under den felles samlinga ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...

3 sifret millionbeløp? Jeg vet ikke om jeg skjønner hva det betyr en gang. Over 100 millioner kroner?

Anonymkode: 947f3...c6b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Typisk KG-kommentar:

"Jeg vant også 100 millioner ifjor"

Anonymkode: a6d26...f12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 19.52):

Klart det.

Anonymkode: 4a930...268

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Typisk KG-kommentar:

"Jeg vant også 100 millioner ifjor"

Anonymkode: a6d26...f12

Jepp. Rekorden her inne er over 400 mill😂😂😂

Anonymkode: 4a930...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...