Gjest Acer Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Dei fleste drømmer om å vinne den store summen i Lotto, men de ferrest får oppleve det, men noen er likevel så heldige å få telefonen fra Hamar om at de har vunnet. Hvordan blei feiringa etter at du fekk telefonen fra Hamar ?. Hvor stor del av lottovinsten delte du med andre ?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Fikk 7 rette på Keno. Er det nærmeste... Ikke så store potten, så den beholdt jeg selv Anonymkode: 1e8db...b8e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten. Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass) Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem. Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året. vant 3 sifret millionbeløp i 2014. Anonymkode: 767aa...438 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten. Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass) Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem. Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året. vant 3 sifret millionbeløp i 2014. Anonymkode: 767aa...438 Wooow, creds for å holde deg så jordnær. Anonymkode: 8d266...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Femsifret er dessverre det meste, og lavt nede der også. Men bedre enn ingenting mens jeg venter på storgevinsten Anonymkode: 5e97e...4bf
Gjest Acer Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten. Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass) Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem. Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året. vant 3 sifret millionbeløp i 2014. Anonymkode: 767aa...438 Er du en av dem som blei innvitert til Hamar i etterkant av lottovinsten. ? Hva fikk dere servert under den felles samlinga ?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ... vant 3 sifret millionbeløp i 2014. Anonymkode: 767aa...438 3 sifret millionbeløp? Jeg vet ikke om jeg skjønner hva det betyr en gang. Over 100 millioner kroner? Anonymkode: 947f3...c6b 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Typisk KG-kommentar: "Jeg vant også 100 millioner ifjor" Anonymkode: a6d26...f12
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 19.52): Var i sjokk etter samtalen med Hamar, ble ikke noe bedre etter å vært der for å snakke med folk ang gevinsten. Ble noen merkelige dager i etterkant hvor man var usikker på om folk var klar over at jeg var vinneren (kommer fra liten plass) Jeg betalte ned boliglånet til mine foreldre samt mitt eget, plasserte en god sum til mine to barn som var mindreårige den gang. De går nå på universitet og har begge kjøpt sine egne boliger med pengene jeg ga dem. Ellers så lever jeg et normalt liv, går fortsatt på jobb 8-16 hver dag ‘en har ingen økonomiske bekymringer. Har heller ikke tatt helt av med impulskjøp men har skaffet meg hytte ved sjøen og nyter en fin ferie et par ganger i året. vant 3 sifret millionbeløp i 2014. Anonymkode: 767aa...438 Klart det. Anonymkode: 4a930...268
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Typisk KG-kommentar: "Jeg vant også 100 millioner ifjor" Anonymkode: a6d26...f12 Jepp. Rekorden her inne er over 400 mill😂😂😂 Anonymkode: 4a930...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå