AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Har begynt å chatte med en mann på tinder. Han spør mye og holder samtalen i gang. MEN! Han har ikke spurt en eneste gang om barna mine, verken hvor mange jeg har eller noe som angår dem.. Er det et rødt flagg? Eller kan noen menn være redde for å spørre om ting som det? At det kan virke for personlig? Hva tror dere? Anonymkode: 997d9...e57
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Nei, ikke rødt flagg, så lenge dere charter er det nok for han å vite at du har barn. Anonymkode: af7f3...7a3 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, ikke rødt flagg, så lenge dere charter er det nok for han å vite at du har barn. Anonymkode: af7f3...7a3 Hm, ok. Er bare det at når jeg chatter med menn med barn, spør jeg gjerne helt i starten hvor mange han har, hvor gamle de er, hvor mye han har dem osv. Skal vel nevnes at han her jeg chatter med ikke har barn fra før. Anonymkode: 997d9...e57 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Jeg ville kalt det rødt flagg, ja. Anonymkode: ac70b...253 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Ville vært rarere om han gravde i masse info om ungene dine. Da ville jeg tenkt pedo... Anonymkode: 38946...b6f 15
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Har du husket å nevne at du har barn da? Anonymkode: 4b440...cb2
indigob Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Hvorfor skal han spørre å grave om barna dine ? Det er jo deg han skal bli kjent med først. Det kalles respekt. 16
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Ser for meg at han venter til du kanskje skal nevne dem. Husk at dating er vanskelig for begge kjønn. Man er alltid redd for å trokke på noen tær, enten man gjør eller ikke gjør noe. Da vi alle vil ulike ting. Prøv å ta opp temaet, og se om han fortsetter samtalen om barna. Evt. så ser jeg for meg at han kanskje ikke har barn selv, og helt ærlig, da kommer man ikke akkurat på å spørre ex: om lille William går på fotball ol. Anonymkode: 64c92...a74 11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Jeg som kvinne og barnløs spør egentlig aldri om barna når jeg prater på tinder. Om vi siden tar samtalen over på en annen plattform kan jeg kanskje spørre litt, etter ei stund. Spør også om jeg har begynt å date noen selvsagt. ' Det handler ikke om at jeg ikke er interessert, handler vel mer om at detaljert info om barna egentlig er likegyldig fram til vi eventuelt skal ta steget videre. Et rødt flagg for meg er de som skal ha meg til å møte barna med en gang. Synes ikke noe om at barn skal utlevert eller begynne å knytte seg til en voksenperson de kanskje ikke skal møte igjen. Jeg vil heller ikke knytte meg til barn før jeg er mer sikker på mannen. Har gjort det før og den største hjertesorgen er at man ikke skal se barna man har blitt glad i igjen om det blir slutt. Anonymkode: 811ea...4d8 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 Hm.. vel, de som jeg er vant med er seriøse, pleier hvertfall å spørre om antall og alder. Som jo er ganske viktig tenker nå jeg, om man er seriøs og interessert. Samt et kriterie for meg. Jeg har «har barn» i profilteksten, så han vet det. Jeg nevnte til ham i stad (da han spurte om hva jeg likte å gjøre på fritiden) at jeg fant på mye med barna mine. Han kommenterte ikke det. Men kommenterte andre ting jeg skrev. Tror faktisk dette ble en no-go for meg. Nettopp fordi jeg ønsker å finne en mann som i hvertfall ønsker å vite LITT om barna mine. I det minste hvor mange barn jeg har!? Noe annet virker på meg som lite seriøst og lite interessert. Anonymkode: 997d9...e57 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Han har vel innsett at han ikke vil betale for andre sine barn. HAN dumper deg snart. Anonymkode: d32fc...049
monkaS11 Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 vil du virkelig at han skal spørre deg ut om barna dine i samtale på tinder? oh nooo..... 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har vel innsett at han ikke vil betale for andre sine barn. HAN dumper deg snart. Anonymkode: d32fc...049 Betale? Det klarer jeg fint selv. Bry seg? Det krever jeg. Barna er en stor del av livet mitt og er ikke interessert i menn som ikke forstår det. Anonymkode: 997d9...e57
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betale? Det klarer jeg fint selv. Bry seg? Det krever jeg. Barna er en stor del av livet mitt og er ikke interessert i menn som ikke forstår det. Anonymkode: 997d9...e57 Vent å se. Anonymkode: d32fc...049
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 monkaS11 skrev (1 minutt siden): vil du virkelig at han skal spørre deg ut om barna dine i samtale på tinder? oh nooo..... Når han spør om alt annet, fra hva jeg hadde til frokost, til hvilken jobb og arbeidsoppgaver jeg har, til søsken og foreldre, til fremtidsdrømmer - så ja, da vil jeg også at han spør meg om barna mine. Anonymkode: 997d9...e57 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 Spørs folk virkelig folk uoppfordret om andres barn på dating-apper? Og det er et rødt flagg om man ikke gjør det? Hva er det det signaliserer? Men jaja, får vel begynne å spørre da. Anonymkode: 8125c...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 monkaS11 skrev (4 minutter siden): vil du virkelig at han skal spørre deg ut om barna dine i samtale på tinder? oh nooo..... Og forresten ikke spørre meg ut. Men antallet? Og alder? Hadde hvertfall vært vesentlig for meg å vite før jeg hadde tatt det videre, som feks å møtes. Anonymkode: 997d9...e57
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs folk virkelig folk uoppfordret om andres barn på dating-apper? Og det er et rødt flagg om man ikke gjør det? Hva er det det signaliserer? Men jaja, får vel begynne å spørre da. Anonymkode: 8125c...ce5 Seriøst? Spør du ikke om hvor mange barn en du skriver mye med på dating-apper? Hvis du og hun begge ser etter noe seriøst? Anonymkode: 997d9...e57
Lacy Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 Jeg ville aldri oppgitt info om barna mine på tinder, utover antall og alder. Spør ikke heller. Det er av de samme årsakene som er nevnt over. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 Lacy skrev (17 minutter siden): Jeg ville aldri oppgitt info om barna mine på tinder, utover antall og alder. Spør ikke heller. Det er av de samme årsakene som er nevnt over. Det er antall og alder som burde spørres om, ja. Men uansett: det er som en vanlig samtale med en mann, tinder eller sukker eller messenger eller sms, spiller vel ikke noen rolle hvilken plattform man snakker på. Kan ha chattet med en mann i flere uker på tinder. Om noen ønsker å snakke om barna med hverandre, why the hell not? Var uansett ikke det som var problemstillingen heller da. Synes det er rart at en mann som er ute etter noe seriøst, ikke spør om hvor mange barn hans eventuelt fremtidige skulle ha. Med mindre det ikke betyr noe for ham da. Det er bare det at det hadde betydd noe for meg. Hadde han feks hatt 4 barn, hadde han blitt avskrevet med en gang. Men. Det kan jo også bety at han ikke er interessert nok. Altså, et rødt flagg. Det spørs det, virker sånn. Anonymkode: 997d9...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå