Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har kjøpt Emmaljunga NXT90 men synes ikke nødvendigvis disse stelleveskene de tilbyr er det peneste, og tenker man kan kjøpe en litt kulere veske/stellesekk til den summen. Lurer på hva dere har? :)

Anonymkode: 88e4f...636

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har denne nå til nr 2 https://www.rudo.no/products/fillikid-stellesekk-berlin-gra?gclid=Cj0KCQjwl_SHBhCQARIsAFIFRVWhxZ1rOKZ02wuKyAM8mjbgC60XN8VuqzSiImxSx_ozlXFNxFtsIhQaAifMEALw_wcB

Kanskje ikke den kuleste/peneste, men synes selv den er penere enn den vi kjøpte som hørte til vogna. Har ikke hatt den så lenge, så kjenner ikke holdbarheten, men allerede kjempefornøyd med å bytte ut stelleveska med sekk. 

Anonymkode: 2b28f...c92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte britax sin i svart. Kjempefornøyd 😊

Anonymkode: 051d0...488

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en fjellreven sekk 😀

Anonymkode: 059a0...929

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte først en liten svart stellebag, jeg trengte trossalt ikke så mye til min lille. Vi måtte plutselig gå over til flaske etter 2 mnd og da trengte vi en stor bag. Endte opp med skiphop sin, den har mange lommer, perfekt str og ikke så ille å se på heller.

Nå som lille nærmer seg året så ser jeg at vi trenger plassen i stelleveska selv om vi har sluttet med flaske, så når du først kjøper så kjøp en som er romslig!

Anonymkode: acd56...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en sekk fra rains (en av modellene som kan lukkes på toppen). Kjempefornøyd! Den er såpass vanntett at den kan ligge under I allslags vær :)

Anonymkode: 41331...d19

• Liker 1
Skrevet

Veldig glad i storksak sine vesker og bagger. Brukte denne veldig mye når vi hadde flaskebarn https://www.babyshop.no/cabin-carry-on-grey/p/143247?country_override=NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-shopping-no-css-high-returning&gclid=CjwKCAjwuvmHBhAxEiwAWAYj-KbSYKaol2IpcXZaxZxQC5CboiiJ3h32KXlf0iY6DxfR_wmgJhESbRoC4OAQAvD_BwE

hadde den under vogna og kjekt med plass til leker og leketeppe etterhvert også. Den ble full for å si det sånn. Og nå har hun den som egen reisebag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte samme vogna, men hele er i outdoor black og stellaveska Travel outdoor black var fin nok. Det matchet bedre med vogna enn noen andre. 

Anonymkode: a1bad...cbd

AnonymBruker
Skrevet

Brukte en helt vanlig ryggsekk fra Bergans.. 

Helt i starten m førsteklarte jeg ikke ha på ryggsekk fordi det var ubehagelig for puppene. Da la jeg den under vogna.

Anonymkode: c4733...386

• Liker 1
Skrevet (endret)

Feilpost

Endret av Grønt blad
AnonymBruker
Skrevet

Vi har den fra Stokke som kan gjøres om til en sekk. Veldig praktisk, spesielt siden ingen av mine har likt vogna, og vi stort sett endte opp med bæresele de første 6-9 månedene. Jeg skulle ønske vi hadde kjøpt en ren sekk med en gang i stedet for stelleveske.

Anonymkode: 61f95...e5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt en som er vanntett 🙂

Anonymkode: 418e5...34e

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips ❤️

Anonymkode: 88e4f...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...