Gjest Gutten som skriver... Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Vi traff hverandre; var "sammen" i litt over en måned. Koste oss og hadde det kjempefint sammen. Hun har nå reist bort så jeg ser ikke noe til henne... Jeg skal skrive til henne...., men hvor dypt kan jeg skrive det? Hvilke ord kan jeg bruke? Kan jeg fortelle det som en mindre kjærlighetserklæring... male med ordene ... eller burde jeg bare skrive hvordan jeg har det opp og ned og at jeg savner henne..? Gleder meg alle dere jenter som vil gi meg svar...
Cata Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Tror det lureste er at du forteller litt om hvordan du har det og hva du driver med- og at du savner henne. De store kjærlighetsærklæringene bør du nok vente en stund med, siden du ikke har hørt fra henne på en tid. Kommer du med dem nå, så kan det virke litt voldsomt.
Lemona Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Det kommer jo veldig an på hva slags type jente det er. Personlig er jeg enig med Cata. Tror vel det er den "sikreste" fremgangsmåten. Da risikerer du ikke å bomme helt. Men sørg for å få klart frem at du savner henne da...
Gjest Gutten som skriver... Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Jeg poster min start på brevet... i håp om at dere kan si om det er bra eller for mye.... Endrer selvfølgelig på brevets begynnelse - kan jo hende hun er leser her inne ... Selvom jeg ikke tror det... her er det... Jeg må få dele noen ord med deg. Det begynner allerede å bli en stund siden jeg så deg sist. Har ikke blitt så mange sms'ene, men jeg tenker på deg. Hver dag vandrer du forbi meg i tankene og du er spesielt tilstede når jeg sover. Jeg drømmer og skulle ønske du var nær.
Gjest Dilla Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Jeg hadde synes det var veldig koselig å få et slikt brev........
:-) anna Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 Det var veldig fint skrevet!!! Egentlig kommer det helt an på om du er sikker på hennes følelser for deg eller ikke. Å få et slikt brev fra en fyr man er interessert i er toppen av lykke, og noe hun vil ta vare på resten av livet. Men om en ikke egentlig er interessert er det litt stressende og ubehagelig. Mitt råd: skriv litt sånn som du har skrevet. Litt vanlig prat om siden sist... og pass på å ikke legge noe slags press på henne.
Lemona Skrevet 17. september 2005 #7 Skrevet 17. september 2005 Kanskje "har jeg deg i tankene", i stedet for "vandrer du forbi i tankene"??
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Du skulle lest på forumet for en stund siden da hadde du fått mye inspirasjon til brevet ditt
Gjest Gutt_som_skriver... Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Hvorfor skulle jeg lest på forumet for en måneds tid siden? Hva sto det da?... Håper du kan hjelpe meg med det... kanskje poste en link?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Er ingen link å poste. Mente bare at det var mye mer posetivt som ble skrevet her før.
vixen Skrevet 18. september 2005 #12 Skrevet 18. september 2005 Det var veldig fint skrevet!!! Egentlig kommer det helt an på om du er sikker på hennes følelser for deg eller ikke. Å få et slikt brev fra en fyr man er interessert i er toppen av lykke, og noe hun vil ta vare på resten av livet. Men om en ikke egentlig er interessert er det litt stressende og ubehagelig. Mitt råd: skriv litt sånn som du har skrevet. Litt vanlig prat om siden sist... og pass på å ikke legge noe slags press på henne. ← Jeg er veldig enig i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå