Gå til innhold

Noen her som har en skjermet hage uten innsyn og som kunne tenkt seg (og hadde hatt glede av) en mannlig naken gartner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har en skjermet hage uten innsyn og som kunne tenkt seg (og hadde hatt glede av) en mannlig naken gartner?

Anonymkode: 16955...a49

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 859ed...d3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 859ed...d3c

Nei til hva? Du mangler hagen? :tronderbart:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en skjermet hage som kunne trengt en gartner. Men hva slags betaling forventer du? Er det nok for deg å sprade naken mens du jobber?

Anonymkode: 49f57...4b7

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg har en skjermet veranda som trenger vask .. er det av interesse? 

AnonymBruker
Skrevet

Trener du styrke hver dag, har sixpack og spiser bra?

Anonymkode: 20d7f...d19

Skrevet

Det holder lenge med meg selv. 😜

• Liker 4
Skrevet

Ja takk hvis du jobber gratis? 😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nok skuffe dere,  med å si at jeg ikke er en slik gartner. Men det var interessant å se at det faktisk finnes et marked for en slik type jobb. Jeg tipper at den gartneren kanskje hadde fått mange oppdrag.

Skrevet

Jeg synes ikke mannlige kjønnsorganer er estetisk tiltalende så det kunne jeg ikke tenkt meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. Menn er svært lite flatterende i div. «Hagerelaterte stillinger». 

Anonymkode: 95197...0d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må nok skuffe dere,  med å si at jeg ikke er en slik gartner. Men det var interessant å se at det faktisk finnes et marked for en slik type jobb. Jeg tipper at den gartneren kanskje hadde fått mange oppdrag.

Det kom jo an på om han ville ha betaling. En gratis gartner er fristende, med eller uten klær. Men ikke om han ville hatt betaling. Da gjør jeg heller jobben selv.

Anonymkode: 49f57...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han kunne fikset hagen gratis mens jeg ikke var hjemme; Ja. 
Dersom jeg måtte betale han og/eller måtte være hjemme: Nei takk. 

Anonymkode: 6203e...829

Gjest Rååååsa
Skrevet

Næh! Hadde bekymra meg som for han. Biestikk på tissen og tærne i kantklipperen. 

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (5 timer siden):

Jeg synes ikke mannlige kjønnsorganer er estetisk tiltalende så det kunne jeg ikke tenkt meg.

Enig. Nakne menn er ikke særlig flott. Kjønnsorganer i noen somhelst form er ikke særlig flott. 

Menn tror at kvinner blir fra seg av lyst over å se en naken mann, men sånn er det ikke. 

Anonymkode: fd3e4...c28

• Liker 3
Skrevet

Hvis noen tar på seg å fikse hagen vår kan de ha fullt gimpkostyme for alt jeg bryr meg 🥰

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 18.09):

Ja! :hjerter:

Anonymkode: a5ca0...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...