Gå til innhold

Alle samtalene mine på Tinder dør ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg som gjør noe feil her, eller skjer det med flere? Starter samtalen med koselige folk, god stemning og alt i vater. Så plutselig, midt i en chat blir det stille. Skjer meg gang på gang :icon_frown: 

Hvor stor andel av matchene deres ender opp med treff? 

Anonymkode: 50a16...536

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av 150 matcher så har jeg hatt ca 20 samtaler og en date. Den daten var så vellykket at jeg endte opp med flere dater med samme mann og nå har jeg tenkt å slette tinder igjen.

Anonymkode: 74e06...b8a

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, tipper det skjer med alle og det kan være ulike grunner. 

For eksempel så kan det være at man ikke vet hva man skal skrive, det er en manglende interesse der, lite til felles, man har chattet for lenge, samtalen er kjedelig osv.

De fleste samtaler stopper opp egentlig og da er det ikke nødvendigvis noe galt med noen. 

Jeg har ikke møtt noen faktisk. De jeg kunne møtt har bodd langt unna og jeg blir ofte lei av å chatte i evigheter så det fungerer ikke så godt med sånn avstandsgreier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det jeg som gjør noe feil her, eller skjer det med flere? Starter samtalen med koselige folk, god stemning og alt i vater. Så plutselig, midt i en chat blir det stille. Skjer meg gang på gang :icon_frown: 

Hvor stor andel av matchene deres ender opp med treff? 

Anonymkode: 50a16...536

Du er vel like interessant som et kosteskaft da tenker jeg. 

Jeg avslutter selv samtaler hvis jeg finner kvinnen kjedelig og uinteressant. 

Anonymkode: 953d4...73e

Skrevet

Har skjedd meg flere ganger. Stopper opp midt i en tilsynelatende hyggelig samtale. Så kom det plutselig en som virkelig tok den videre, over til messenger ganske raskt – og han viste seg å være verdens fineste fyr 🥰. Ikke gi opp, legg de der som bare avslutter bak deg ;). Their loss! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være at du ble oppfattet kjedelig, eller at ett eller annet du skrev/ikke skrev fikk fyren til å putte deg i en bås med uønskede dater. Det skjer nok alle. Og jo eldre/mer erfarne folk, desto mer kresne er de på hva de gidder å møte. 

Anonymkode: d461e...40c

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å avtale møte så fort som mulig. Jeg misliker å chatte, så jeg avslutter rimelig kjapt samtaler om det ikke fører noen vei. Handler nok ikke om at du er kjedelig. 

Anonymkode: abbdc...4e3

• Liker 3
Skrevet

Runer ikke så ofte Tinder eller andre apper, men de få gangene jeg bruker det går samtalene som smør som oftest, såklart noen som dør ut men det er sjelden. 
jeg er dog ikke ute etter forhold, jeg er der kun for sex om jeg ikke har noen av mine tidligere sexpartnere ledige eller andre i området 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...