Gå til innhold

Hvor lang tid pleier det å ta før dere får svar på førstemelding på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny i gamet. Skrev til ei søt dame igår, men fortsatt helt stille fra den kanten. Hvor lang tid pleier det å ta før dere får svar på deres førstemeldinger, og når er håpet ute? Sletter dere de som ikke svarer, eller hender det at de plutselig våkner til live etter lang tid? 

Anonymkode: 90ae8...800

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at om man ikke får svar innen samme dag, får man som regel ikke svar i det hele tatt. Jeg har hatt et par tilfeller der vedkommende plutselig har svart etter lang tid, men da har alltid samtalen dødd ut ganske kjapt igjen etter dét også. 

Det er veeldig mange på Tinder som ikke svarer i det hele tatt.. av begge kjønn. Dessverre, og kjipt for oss som faktisk er på appen for å date folk, ikke bare for å swipe uten mening.

Akkurat nå er det sommerferie, så det er kanskje litt større sjanse for at folk vil vente med å svare til de kommer hjem fra f.eks. hyttetur eller fjelltur? ...prøver jeg å si til meg selv for å holde motet oppe 😂

Anonymkode: 1a506...e3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av og til ventet et par dager med å svare fordi jeg er mitt oppi et familieselskap, har førti i feber og prøver å få unna et flyttelass.

Anonymkode: 7f537...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...