Gå til innhold

Hvilket proteinpulver er din favoritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Bodylab Whey 100. Favorittene mine er Ultimate Chocolate og Vanilla Milkshake. Jeg blander alltid med skummet melk (300 ml og 1 scoop med pulver som tilsvarer 30 g, ekstra proteiner med melk). I dag tester jeg ut Vanilla Ice Coffee, og helt ærlig smaker det bedre enn iskaffe! Utrolig godt, så om du liker iskaffe er denne absolutt å anbefale. :) 

Og for de som sier at jeg burde spise mer proteinholdig mat i stedet for å bruke proteinpulver: jeg jobber med saken. Men noen dager er jeg ikke sulten nok til å spise bra nok, og da er en proteinshake lett å ty til. Jeg trener styrketrening regelmessig. :) 

Anonymkode: bb7a0...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper som regel proteinfabrikken sin 100 % Whey Whey Protein med enten jordbær- eller sjokoladesmak. Det smaker helt ålreit blandet med melk. Siden jeg ikke spiser mye kjøtt, null brødvarer og ikke er spesielt glad i egg, er det veldig fint med proteinshakes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erteprotein. Smaker ikke godt i seg selv, men det gjør det det skal. Blir uggen av søtningsstoffer, så de fleste proteinpulver utgår. Melkeprodukter gir meg dårlig hud

Anonymkode: c3917...cad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig glad i BodyLab sine, også den Clear Whey som skal blandes ut med bare vann, den blir som saft, litt lettere å få i seg hvis man ikke er så glad i milkshake-konsistensen. Raspberry Rush er knallgod! Enig i at Vanilla Ice coffe er god også. Og salt karamell. Liker også proteinpulveret fra Stardust og protein.no(de har maaange smaker å velge i).

Anonymkode: 41457...7e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er veldig glad i BodyLab sine, også den Clear Whey som skal blandes ut med bare vann, den blir som saft, litt lettere å få i seg hvis man ikke er så glad i milkshake-konsistensen. Raspberry Rush er knallgod! Enig i at Vanilla Ice coffe er god også. Og salt karamell. Liker også proteinpulveret fra Stardust og protein.no(de har maaange smaker å velge i).

Anonymkode: 41457...7e1

Protein.no eller stardust fra tights.no sitt veganske pulver. Får dårlig hud hvis proteinpulveret ikke er vegansk. Smaker dessverre ikke like godt som bodylab sitt whey-pulver, men veganske pulver er heldigvis bedre idag enn for et par år siden. 

Anonymkode: 473cf...603

AnonymBruker
Skrevet

Hbiøke veganske proteinpulver er best? Og hvor får man kjøpt disse?

Anonymkode: 31fd6...1fb

Skrevet

Body lab clear whey. Liker at den ikke blandes ut i melk😅

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er muskler milk, men den får man ikke tak i lenger. Men jeg elsket den med sjokolade.

Anonymkode: 0bde1...38f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min favoritt er muskler milk, men den får man ikke tak i lenger. Men jeg elsket den med sjokolade.

Muscle milk skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...