AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Vil så gjerne teste nå. Hvor mange dpo burde man være før den kan mange opp hcg? Og ja jeg vet jeg ikke burde teste så tidlig. Og heller vente til dato for mensen. Så jeg trenger ikke at noen forteller meg det! Anonymkode: 83b6c...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitveis90 Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 Hei! Forstår det slik at dette varierer veldig, selv fikk jeg positiv digital clearblue med ukesindikator 9dpo. Da hadde jeg testet med strimmel først og fått en veldig svak, men positiv test. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 Fikk positiv på CB med ukesindikator 10 dpo 😀 Anonymkode: 46a9e...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Del Skrevet 25. juli 2021 Takk for svar Jeg får bare prøve å holde meg litt til. Anonymkode: 83b6c...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Del Skrevet 25. juli 2021 Den er veldig sensitiv etter min erfaring! Mer enn den sier på pakken. Fikk knapt synlig strek på tidligtest 9 dpo og fikk da utslag på digital. Anonymkode: b97e3...961 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Den er veldig sensitiv etter min erfaring! Mer enn den sier på pakken. Fikk knapt synlig strek på tidligtest 9 dpo og fikk da utslag på digital. Anonymkode: b97e3...961 Har så lyst å teste tidlig men redd for å bruke en cb digital hvis den ikke slår ut 🤪 De er jo ikke så billige 😅 Anonymkode: 83b6c...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå