AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg var i en norsk småby og 70% prosent av alle damene som passerte meg var overvektige. Noe som ikke betyr så mye i seg selv.Men ser veldig ofte at om damer i Noge først er overvektige så gir de " faen" i alt. veldig få av de som gikk forbi meg hadde sminke for eksempel. Mange også bustete hår. og så som alle jeg så i en viss alder hadde kort hår, briller og ingen sminke. Veldig mange av kvinnene i USA er også overvektige men mange kler seg og sminke seg slik at de fortsatt ser smashing ut med noen kilo for mye. Er ikke sminke så vanlig blandt norske damer? Er feminiteten litt borte i den norske befolkningen? Anonymkode: 6ff3c...856 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Definer femininitet Anonymkode: 9a317...9ff 13
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Smink deg sjæl. Anonymkode: 5b90a...625 29
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Veldig observant, jeg bryr meg ikke om hva andre tenker. Jeg har min egen stil og er komfortabel med den. Anonymkode: 67e35...b5c 7
Sjøbanan Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Generelt, nei, og godt er det. Mener jeg, som er kvinne selv. Men det finnes nok av kvinner som er det og om du vil ha en sånn, så finner du dem garantert! 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Nei jeg bryr meg ikke om sminke utover maskara. Ellers bruker jeg sommerkjoler i varmen som har vært nå, og har ikke så bustete hår, skulderlangt. Er ikke slank men føler meg definitivt feminin. Anonymkode: c3b6c...321 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gir faen. Anonymkode: e2796...79e I hva du har på deg eller hva andre tenker? Anonymkode: 6ff3c...856
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Jeg liker i hvert fall å pynte meg, både med fine klær og sminke. Tar også botox og andre små behandlinger. Har det godt mentalt når jeg tar vare på meg selv. Anonymkode: 0ce74...593 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 https://www.ssb.no/helse/artikler-og-publikasjoner/vi-er-kanskje-ikke-sa-overvektige-likevel Anonymkode: 55521...fec 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I hva du har på deg eller hva andre tenker? Anonymkode: 6ff3c...856 Begge deler. Anonymkode: e2796...79e 5
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg var i en norsk småby og 70% prosent av alle damene som passerte meg var overvektige. Noe som ikke betyr så mye i seg selv.Men ser veldig ofte at om damer i Noge først er overvektige så gir de " faen" i alt. veldig få av de som gikk forbi meg hadde sminke for eksempel. Mange også bustete hår. og så som alle jeg så i en viss alder hadde kort hår, briller og ingen sminke. Veldig mange av kvinnene i USA er også overvektige men mange kler seg og sminke seg slik at de fortsatt ser smashing ut med noen kilo for mye. Er ikke sminke så vanlig blandt norske damer? Er feminiteten litt borte i den norske befolkningen? Anonymkode: 6ff3c...856 Hvordan kom du frem til 70%? Del med oss mattematikken og redegjør for svaret. Ja, jeg mener det. Godt mulig du har rett , godt mulig du tar grundig feil - men vis fremgangsmåten din.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 Jeg er slank og synes jeg er fin som jeg er, så jeg trenger ikke dekke til fjeset med 10 lag foundation Og så synes jeg at jeg kler turklær veldig godt. Anonymkode: 2d8f5...7f6 12
Krakilsk Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 Nei, vi er kanskje ikke det? Og hvorfor skulle vi nå egentlig det, når vi bor i et land hvor vi har gode muligheter for å oppnå suksess uten å spille på utseendet? (*kontra land hvor kvinner er undertrykte, ikke har mulighet til utdannelse e.l) Selv liker jeg å stelle meg pent for jobb, men fritid? Næh….godt for hud og hår å få pause fra ymse behandlinger 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 Jeg går i det jeg vil! Syr mine klær og kan lett gå i såkalte barnslige klær som har disney-figurer eller andre kjente ting på seg, som Harry Potter, Frost, Mummi etc. Og jeg hater sminke, så det bruker jeg rett og slett aldri! Og håret mitt kan fort stp til alle kanter på en litt vindfull dag uten at jeg gidder å fikse det hele tiden! Om du da tror at jeg «gir faen i meg selv», ja, da får du tro det, jeg bryr meg ikke! Anonymkode: d56c0...a4a 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 Jeg kler ikke sminke og fine klær. Klipper håret selv. Anonymkode: db936...130 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 I den varmen som er nå så er det helt uaktuelt med sminke! Innsmurt i solkrem for ikke å bli brent, og svett som søren av å gå en tur eller på sightseeing.. hva skal man med sminke under solbrillene? Anonymkode: bfc65...805 4
MarianneE Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var i en norsk småby og 70% prosent av alle damene som passerte meg var overvektige. Noe som ikke betyr så mye i seg selv.Men ser veldig ofte at om damer i Noge først er overvektige så gir de " faen" i alt. veldig få av de som gikk forbi meg hadde sminke for eksempel. Mange også bustete hår. og så som alle jeg så i en viss alder hadde kort hår, briller og ingen sminke. Veldig mange av kvinnene i USA er også overvektige men mange kler seg og sminke seg slik at de fortsatt ser smashing ut med noen kilo for mye. Er ikke sminke så vanlig blandt norske damer? Er feminiteten litt borte i den norske befolkningen? Anonymkode: 6ff3c...856 Hva om du bare gav faen i å skrive slike innlegg? 9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 Man har på solkrem, solbriller og i noen tilfeller solhatt/caps. Det er da ingen som ser sminken din 🤷♀️ Og jeg synes det er lite som er finere enn et solbrun, sminkefritt ansikt og litt bustete hår og en enkel sommerkjole så det ser ut som de kommer rett fra stranda. Det er så god sommerfølelse av å se det. Jeg er dame selv altså og hetro, så tenner ikke på det men synes det er fint. Og bare for å ha det klart, til disse KG folk som skal kverulere, så mener jeg selvfølgelig ikke at det er fint når det er bustete på en sånn måte at det ikke har sett hårbørsten de siste dagene. Anonymkode: b6c8e...83b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå