Gjest Nefertiti Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Hvor ofte krangler/diskuterer dere? Jeg og sambo har perioder hvor vi krangler ofte (flere ganger i uken) og andre ganger sjeldnere. Men vi er sta begge to og har tidvis diskusjoner. Ikke alltid de utvikler seg til krangler da heldigvis.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Vi diksuterer en del, men det er sjelden vi krangler.
Tusseline Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Har til nå aldri kranglet, men har hatt noen diskusjoner, men det er ikke så ofte.
Arkana Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Vi krangler og diskuterer sjelden (tror vi har hatt én krangel på 6 år), og det er jeg glad for. Ingen av oss liker krangler og kan heldigvis ordne opp i uenigheter på andre måter enn å heve stemmen og bli sinte. Dessuten er vi så like at det sjelden forekommer at vi er uenige om viktige ting, så det blir liksom aldri situasjoner hvor det kunne oppstått krangel heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 Vel, typen er halvt nordlending, og jeg har temperament. Vi hever stemmen ganske ofte.. en gang i uka... han hisser seg fort opp over småting.. Så hisser jeg meg opp. Men det er liksom bare digg, godt å ikke bare ta imot, godt å svare, også går det fort over. Liker det slikt, synes det er verre når ting aldri får kommet til overflaten, bare ligger og ulmer.,.
Gjest LoisLane Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Krangler sjelden, kanskje en gang i året eller halvåret. Etter en skikkelig krangel blir jeg veldig nedbrutt og sliten.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Tror vi har hatt tre heftige kranglet i løpet av vårt to år lange forhold. Vi begge er veldig sta, men jeg ser ikke helt vitsen med å heve stemmen og skrike til hverandre. Jeg kaller det ihvertfall en diskusjon og ikke en krangel når vi er uenige om noe
Rannva Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Ingen av oss liker krangler og kan heldigvis ordne opp i uenigheter på andre måter enn å heve stemmen og bli sinte. Dessuten er vi så like at det sjelden forekommer at vi er uenige om viktige ting, så det blir liksom aldri situasjoner hvor det kunne oppstått krangel heller. ← Vi har aldri kranglet, og jeg har aldri vært sint på ham (ikke han på meg heller såvidt jeg vet). Kan ikke huske at vi har vært særlig uenige om noe i det hele tatt egentlig.. Oppgitt kan jeg bli, for han er litt distre. Men det er jeg også til tider, så jeg forstår at det ikke er med vilje. Men nå har jeg vært usedvanlig heldig med mannen da. Han er faktisk den beste.
Gjest Leola Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Mulig den beste for deg - men jeg kunne aldri vært sammen med en mann som var enig med meg i alt og alle/vise versa. Har dere virkelig aldri dårlige dager og lar det gå utover den andre ? Er dere aldri uenige om litt viktige saker ? Jeg for min del har aldri hørt om slike forhold - annet enn her på Kvinneguiden, da
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Vi har aldri hatt en stor krangel men diskusjoner har vi selvfølgelig hatt. Jeg merker at jeg får litt kort lunte rett før mensen og da skal jeg love dere at det er en som blir irritert på meg også
Arkana Skrevet 18. september 2005 #12 Skrevet 18. september 2005 (endret) Mulig den beste for deg - men jeg kunne aldri vært sammen med en mann som var enig med meg i alt og alle/vise versa. Har dere virkelig aldri dårlige dager og lar det gå utover den andre ? Er dere aldri uenige om litt viktige saker ? Jeg for min del har aldri hørt om slike forhold - annet enn her på Kvinneguiden, da ← Selvsagt har vi dårlige dager, som alle andre. Jeg kan da godt bli sur eller misfornøyd og komme med negative kommentarer om ting jeg ikke liker eller slikt, men det betyr ikke at man trenger å krangle. Dessuten er det noe som heter like barn leker best, jeg har nå større tro på et forhold hvor man har mest til felles når det gjelder grunnleggende verdier og tanker. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som var totalt ulik meg og hvor vi hadde ukentlige krangler, er det noe koselig da? Nei, vi har det rett og slett perfekt som vi har det, ser ingen grunn til at krangling skulle være noe å ønske seg. Endret 18. september 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 18. september 2005 #13 Skrevet 18. september 2005 (endret) Den kom to ganger. Endret 18. september 2005 av Arkana
Alfamor Skrevet 18. september 2005 #14 Skrevet 18. september 2005 Vi har hatt våre krangler de 16 årene vi har vart sammen/gift, men diskuteter mest. Blir noen diskusjoner i løpet av uka. men skikkelige krangler er sjeldnere. Ofte er en bagatell utgangspunktet, men jeg må innrømme at jeg er flink og plukke fram tidligere hendelser Vi er begge flinke og ordne opp og si unnskyld, så det er sjeldent at vi legger oss uenige.
Caramba Skrevet 18. september 2005 #15 Skrevet 18. september 2005 Jeg kan absolutt ha dårlige dager, men prøver å ikke la det gå utover samboeren. Det er nok stress og mas i hverdagen vår hvis vi ikke skal skape mer stress ved å ta det med "hjem" hver eneste dag. Alle er forskjellige, og jeg har ingen tro på at man MÅ krangle ofte for å ha et topp forhold. Vi diskuterer en gang i blandt, det er klart. Vi er ikke enige om alt vi heller, men en heftig krangel har vi aldri hatt. Synes det er deilig å leve i et harmonisk hjem begge to.
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. september 2005 #16 Skrevet 18. september 2005 Vi krangler nokså ofte desverre, pga personlige problemer som går utover forholdet vårt. Går fra en til fire uker mellom de større kranglene, mens vi har mindre diskusjoner innimellom, som jeg ikke ser som negative.
gaja Skrevet 18. september 2005 #17 Skrevet 18. september 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja
Gjest JenterErJenterOmDeErFemtiEllerFe Skrevet 18. september 2005 #18 Skrevet 18. september 2005 Hvor ofte krangler dere? Vi krangler ikke/ Eller vi krangler 5,34 ganger i måneden gjennomsnittlig. Burde ikke spørsmålet vært : Hva får dere til å krangle med hverandre? Eller hva dreier krangelen seg om? Å få svar som betyr noe dreier seg om å stille de riktige spørsmålene. Eller hva? Høner altså!
Gjest Nefertiti Skrevet 18. september 2005 #19 Skrevet 18. september 2005 Hvor ofte krangler dere? Vi krangler ikke/ Eller vi krangler 5,34 ganger i måneden gjennomsnittlig. Burde ikke spørsmålet vært : Hva får dere til å krangle med hverandre? Eller hva dreier krangelen seg om? Å få svar som betyr noe dreier seg om å stille de riktige spørsmålene. Eller hva? Høner altså! ← Jeg hadde interesse av å vite hvor ofte folk kranglet Hvis du har interesse av å vite hvorfor, så foreslår jeg at du starter en tråd om det og slutter å kritisere meg for hva jeg har lyst å vite.
Gjest KvinnerErKvinnerOmDeErFemtiEller Skrevet 18. september 2005 #20 Skrevet 18. september 2005 Å du vakreste av alle vakre kvinner(nefertiti)! Kan du forklare meg hva pokkers forskjell det betyr for for deg og ditt forhold om du krangler 2,36 ganger mer i måneden enn forrige stakkar som fant det for gått å svare på innlegget ditt? Hilsen Akhenaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå