Kreps Skrevet 4. oktober 2002 #1 Skrevet 4. oktober 2002 Hei dere, Er i litt dårig humør i dag. tenker oftere og oftere, " kan jeg ikke få barn" hver mnd, håper jeg i det lengste at mensen ikke skal komme. Men den gang ei, den kommer etter klokka gang etter gang. Kan ikke tenke meg et liv uten barn, Vet jeg ikke må tenke for hardt på det, at det skjer når det skjer. Men kan ikke hjelpe for det tankene dukker opp hele tiden. uff dette ble et sutre innlegg :cry: måtte bare få det ut. er det mnge av dere som har prøvd en stund?
prinsessa Skrevet 4. oktober 2002 #2 Skrevet 4. oktober 2002 Hei LilleStineMor! Jeg hadde det på akkurat på samme måten. Vi måtte prøve i 14 mnd. før det endelig klaffet. Det var en vond og slitsom tid, selv om man ikke ville tenke på det, ble man nesten besatt på tanken å bli gravid. Det er fryktelig vondt og vanskelig. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har prøvd men hvis dere har prøvd over et år kan dere gå til legen og be om utredning. Og mannen din kan levere sædprøve. Jeg var også sikker på at jeg aldri ville kunne bli gravid. Nå har jeg endelig blitt det, er bare 6+4 og er litt redd for å miste men nå vet jeg iallefall at jeg kan få. Det er jo svært, svært få som aldri klarer å bli gravide å bære fram barnet. Går det ikke på den naturlige måten, finnes det jo prøverør. Og 95% av alle som prøver får det til innen 2 år, og oddsen er jo iallefall på din side. Det jeg nesten ble mest lei meg av når jeg prøvde at det var så mange uansvarlige og dumme mennesker som fikk barn på en, to, tre mens jeg ikke fikk det til. Ønsker deg lykke til.
Kreps Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2002 Hei takk for svaret, vi har snart prøvd et år. jeg må nok smøre meg med tålmodighet, ikke lett det men...... håper på det sterkeste at det snart vil bli min tur. noe som ikke hjelper stort er at våre foreldre er nesten like spente som oss. Jeg pleier og si at vi vill vente med barn, men det hjelper lite. Nå er det en uke til menstrasjonen er ventet, da er det bare og krysse fingrene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå