AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Blir samene støtt om jeg som etnisk nordmann begynner med ganding(samisk magi)? Jeg har selvsagt ikke tenkt til å bruke magien mot samer. Har selv alltid vært interessert i det overnaturlige og driver allerede med stjernetegn. Men tenkte det kunne være praktisk å lære noe litt mer enn å kun spå fremtiden til folk. Anonymkode: c1a8e...8e1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg synes du skal gjøre hva søren du vil, bare ikke flagg det for Gud og hvermann. Det vil man kanskje ikke uansett når det kommer til noe sånt som dette. Hva andre ikke veit, har de ikke vondt av, husk. Men kunnskap og respekt er et must! Anonymkode: 2928e...2bb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Jaja. Ikke alle kan forstå fysikkens lover. Anonymkode: cfbdf...04a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 TS, hvorfor ønsker du å bruke magi for å skade andre mennesker? Anonymkode: 3a08b...121
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, hvorfor ønsker du å bruke magi for å skade andre mennesker? Anonymkode: 3a08b...121 Er ikke TS, men kan tenke meg at det er pga hevnmotiv. Fordi de fleste personlige straffemetoder er ulovlige ved lov, er magi det eneste som står igjen, hvis man tror på sånt. Anonymkode: 2928e...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke TS, men kan tenke meg at det er pga hevnmotiv. Fordi de fleste personlige straffemetoder er ulovlige ved lov, er magi det eneste som står igjen, hvis man tror på sånt. Anonymkode: 2928e...2bb Det eneste som er mindre sannsynlig enn at magi er ekte er at folk som tror magi er ekte kan klare å tenke så lange tankerekker Anonymkode: cfbdf...04a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (3 minutter siden): Magi?🤣 lykke til Typer av magi er utmerka metoder for å få utløp for, og dempe, eget sinne på, uavhengig om man egentlig tror på det eller ikke. Anonymkode: 2928e...2bb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes du skal gjøre hva søren du vil, bare ikke flagg det for Gud og hvermann. Det vil man kanskje ikke uansett når det kommer til noe sånt som dette. Hva andre ikke veit, har de ikke vondt av, husk. Men kunnskap og respekt er et must! Anonymkode: 2928e...2bb Takker for svar. 24 minutter siden, AnonymBruker said: TS, hvorfor ønsker du å bruke magi for å skade andre mennesker? Anonymkode: 3a08b...121 Jeg vil kun bruke gandingen mot folk som fortjener det. Håper også å kunne tjene noen ekstra kroner ved å hjelpe vanskeligstilte med å få rettferdighet. TS Anonymkode: c1a8e...8e1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil kun bruke gandingen mot folk som fortjener det. Håper også å kunne tjene noen ekstra kroner ved å hjelpe vanskeligstilte med å få rettferdighet. TS Anonymkode: c1a8e...8e1 I følge tradisjonen er det en farlig vei å gå: Det du sender ut vil vende flerdobbelt tilbake. At du tenker å tjene penger på dette gjør det bare enda verre, du framstår som en som vil gjøre seg til dommer og bøddel over andre mennesker. Hva slags person blir du da? Det som er riktig å gjøre er å støtte, hjelpe og styrke de som er vanskeligstilte, mens man søker rettferdighet etter lovlige metoder. Hvis du virkelig tror på "mer mellom himmel og jord" bør du også skjønne at vonde mennesker før eller siden, på ett eller annet vis, må ta sin straff og gjøre opp for seg. Anonymkode: 3a08b...121 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Ganding er ikke noe som kan læres, du må være født med evnene eller få dem fra forrige generasjon. Min far ga sin kraft videre før han døde. Anonymkode: 48d4d...163
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 Stiller meg også kritisk til dine motiver. Anonymkode: 48d4d...163
Gjest Robin666 Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 Hvem som helst kan drive med tull og svindel
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: I følge tradisjonen er det en farlig vei å gå: Det du sender ut vil vende flerdobbelt tilbake. At du tenker å tjene penger på dette gjør det bare enda verre, du framstår som en som vil gjøre seg til dommer og bøddel over andre mennesker. Hva slags person blir du da? Det som er riktig å gjøre er å støtte, hjelpe og styrke de som er vanskeligstilte, mens man søker rettferdighet etter lovlige metoder. Hvis du virkelig tror på "mer mellom himmel og jord" bør du også skjønne at vonde mennesker før eller siden, på ett eller annet vis, må ta sin straff og gjøre opp for seg. Anonymkode: 3a08b...121 Takk for svar. Jeg skal som sagt være forsiktig og respektfull. 1 hour ago, AnonymBruker said: Ganding er ikke noe som kan læres, du må være født med evnene eller få dem fra forrige generasjon. Min far ga sin kraft videre før han døde. Anonymkode: 48d4d...163 Takk for svar. Var ikke klar over at ganding kun går i fra forelder til barn. Da ser det ut som jeg ikke kan drive med ganding. Misunnelig på deg som kan ganding. TS Anonymkode: c1a8e...8e1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 18.49): I følge tradisjonen er det en farlig vei å gå: Det du sender ut vil vende flerdobbelt tilbake. At du tenker å tjene penger på dette gjør det bare enda verre, du framstår som en som vil gjøre seg til dommer og bøddel over andre mennesker. Hva slags person blir du da? Det som er riktig å gjøre er å støtte, hjelpe og styrke de som er vanskeligstilte, mens man søker rettferdighet etter lovlige metoder. Hvis du virkelig tror på "mer mellom himmel og jord" bør du også skjønne at vonde mennesker før eller siden, på ett eller annet vis, må ta sin straff og gjøre opp for seg. Anonymkode: 3a08b...121 Dette. Og du, TS, kan aldri vite hvem som har rett i en konflikt. Derfor er det beste å sende gode tanker til begge sider. Det kan gi deg bedre karma. ❤️ Anonymkode: cff1e...102 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå