AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Hver gang jeg snakker med en kompis eller venninne i tlf. med skrikende og krevende barn rundt seg så spyr jeg nesten. Får lyst til å spørre hvorfor gidder du det der? Men nei, man kan ikke det fordi det er umoralsk. Man må komme med en falsk latter og late som man synes det er sjarmerende. Det samme når jeg møter venner med barn ute, og barna deres styrer ALT. Man får ikke snakket i fred en eneste gang. Da må man også bare le og late som det er gøy, mens egentlig tenker man "fy faen å glad jeg er for å slippe det der". Barneforeldre forventer også at du skal gjøre ting for dem når de møter deg. Som å gi den skrikende ungen deres mat fordi de må f.eks skifte bleie på den andre ungen. De forventer at du skal passe på barnevogna osv... når de går i butikken. De bruker barnløse rett og slett fordi de ikke klarer det de har valgt selv, og enda er det forbudt for barnløse å si at vi er glade for at vi ikke har barn. Vi må tåle kritikk og høre på at vi velger feil. Men vi får ikke lov å svare. Jeg driter i barna deres og interesserer meg ikke. Jeg skriver innlegget fordi jeg er drittlei maset deres! Anonymkode: ec57b...089 15
Prøver18 Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg er helt enig. Barn er ekstremt uinteressant 9
Milky Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Tråd nr 3 om dette temaet idag… er vi ferdig snart? 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Eeh, oisann.. Er nok like bra du ikke har barn, for å si det sånn. Men hva slags venninner med barn har du lurer jeg litt på? Og hva slags venninne er du egentlig? Anonymkode: 8607d...df1 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Tråd nr 3 om dette temaet idag… er vi ferdig snart? Jeg er ferdig når de med barn er ferdige med å plage barnløse. Anonymkode: ec57b...089 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hver gang jeg snakker med en kompis eller venninne i tlf. med skrikende og krevende barn rundt seg så spyr jeg nesten. Får lyst til å spørre hvorfor gidder du det der? Men nei, man kan ikke det fordi det er umoralsk. Man må komme med en falsk latter og late som man synes det er sjarmerende. Det samme når jeg møter venner med barn ute, og barna deres styrer ALT. Man får ikke snakket i fred en eneste gang. Da må man også bare le og late som det er gøy, mens egentlig tenker man "fy faen å glad jeg er for å slippe det der". Barneforeldre forventer også at du skal gjøre ting for dem når de møter deg. Som å gi den skrikende ungen deres mat fordi de må f.eks skifte bleie på den andre ungen. De forventer at du skal passe på barnevogna osv... når de går i butikken. De bruker barnløse rett og slett fordi de ikke klarer det de har valgt selv, og enda er det forbudt for barnløse å si at vi er glade for at vi ikke har barn. Vi må tåle kritikk og høre på at vi velger feil. Men vi får ikke lov å svare. Jeg driter i barna deres og interesserer meg ikke. Jeg skriver innlegget fordi jeg er drittlei maset deres! Anonymkode: ec57b...089 helt rett. Anonymkode: 974e0...617 2
Milky Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ferdig når de med barn er ferdige med å plage barnløse. Anonymkode: ec57b...089 Plage barnløse? Hvis du er så fornøyd med valget ditt, hvorfor bryr du deg om det folk sier? 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eeh, oisann.. Er nok like bra du ikke har barn, for å si det sånn. Men hva slags venninner med barn har du lurer jeg litt på? Og hva slags venninne er du egentlig? Anonymkode: 8607d...df1 Ja det er helt riktig. Veldig greit at de som ikke ønsker barn ikke har noen. Helt vanlige venninner og kompiser med barn og mann/kone. I følge dem er jeg en bra venninne. To av dem har til og med valgt meg som gudmor til barna deres. Anonymkode: ec57b...089
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Plage barnløse? Hvis du er så fornøyd med valget ditt, hvorfor bryr du deg om det folk sier? Fordi jeg er lei av maset. Anonymkode: ec57b...089 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Plage barnløse? Hvis du er så fornøyd med valget ditt, hvorfor bryr du deg om det folk sier? Hvorfor klikker du deg inn på en tråd du vil være ferdig med??? Anonymkode: 974e0...617 3
Milky Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg er lei av maset. Anonymkode: ec57b...089 Ok AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor klikker du deg inn på en tråd du vil være ferdig med??? Anonymkode: 974e0...617 For å spørre om de er ferdige🤪 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #13 Skrevet 25. juli 2021 Jeg har valgt å ikke få barn og er fornøyd med det. Men jeg blir likevel glad på andres vegne når de får det . Sitter til og med gjerne barnevakt. Om du genuint hater barn så mye er det like greit at du er barnløs. Anonymkode: 11e9c...f9f 4
Gjest Tamsi Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hver gang jeg snakker med en kompis eller venninne i tlf. med skrikende og krevende barn rundt seg så spyr jeg nesten. Får lyst til å spørre hvorfor gidder du det der? Men nei, man kan ikke det fordi det er umoralsk. Man må komme med en falsk latter og late som man synes det er sjarmerende. Det samme når jeg møter venner med barn ute, og barna deres styrer ALT. Man får ikke snakket i fred en eneste gang. Da må man også bare le og late som det er gøy, mens egentlig tenker man "fy faen å glad jeg er for å slippe det der". Barneforeldre forventer også at du skal gjøre ting for dem når de møter deg. Som å gi den skrikende ungen deres mat fordi de må f.eks skifte bleie på den andre ungen. De forventer at du skal passe på barnevogna osv... når de går i butikken. De bruker barnløse rett og slett fordi de ikke klarer det de har valgt selv, og enda er det forbudt for barnløse å si at vi er glade for at vi ikke har barn. Vi må tåle kritikk og høre på at vi velger feil. Men vi får ikke lov å svare. Jeg driter i barna deres og interesserer meg ikke. Jeg skriver innlegget fordi jeg er drittlei maset deres! Anonymkode: ec57b...089 Men du vet at grunnen til alle disse kjipe følelsene er at du er sååå ensom og trist og innerst skulle ønske du også hadde barn. For det går ikke an å være genuint glad som barnløs. Det har jeg akkurat lært i en annen tråd
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Ok For å spørre om de er ferdige🤪 Ved å lage liv i trådene. Høres smart ut. 🤪 Anonymkode: 974e0...617
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 Hvis du driter i det som er det viktigste i livet deres er du ikke mye til venn. Forventer virkelig du som er et voksent menneske at dere kun skal "leke" på dine betingelser, altså bare gjøre og snakke om ting du synes er gøy eller interessant? I så fall utnytter du dem minst like mye som de utnytter deg. Anonymkode: cdb05...28c 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har valgt å ikke få barn og er fornøyd med det. Men jeg blir likevel glad på andres vegne når de får det . Sitter til og med gjerne barnevakt. Om du genuint hater barn så mye er det like greit at du er barnløs. Anonymkode: 11e9c...f9f Ja, det er liksom poenget mitt. Anonymkode: ec57b...089 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 De putter dem i barnehage. Klager over å ha dem når det er Corona. Klager når de må ha dem når de er på ferie. Anonymkode: 974e0...617 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 Tamsi skrev (1 minutt siden): Men du vet at grunnen til alle disse kjipe følelsene er at du er sååå ensom og trist og innerst skulle ønske du også hadde barn. For det går ikke an å være genuint glad som barnløs. Det har jeg akkurat lært i en annen tråd 😂😂 Anonymkode: ec57b...089 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂 Anonymkode: ec57b...089 Jeg lo hardt av den jeg også. 🤣 Anonymkode: 974e0...617 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå