AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 I morgen er det jobb igjen. Har hatt 3 uker ferie, og i morgen er det back to work. Må si jeg ikke gleder meg. Sånn er det alltid når jeg har hatt lengre fri. Første dagen på jobb er pyton også blir det bedre. Prøver å motivere meg til å glede meg til jobb. Noen råd? Anonymkode: 88e8a...557 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Har ikke mange råd, men tenker selv at kanskje det er på tide å bytte jobb om en føler det sånn? Har selv en uke igjen så begynner jeg også og det er mange nye utfordringer som venter meg..Så snuser selv på å bytte jobb etterhvert. Anonymkode: b9007...f5a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Du sier selv at det blir bedre. Så da er det vel egentlig bare oppmøte som gjenstår. Og man trenger vel strengt tatt ikke å glede seg til jobb. I tilfelle er det lønna man gleder seg til. Så du kan jo tenke på den som motivasjon. Anonymkode: 3ce68...80b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Gruer meg ikke til selve jobben, men å stå opp tidlig. Står opp kl 4.45 når jeg jobber og nå i ferien kan jeg sove til kl 10 😄 Anonymkode: 7beb0...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I morgen er det jobb igjen. Har hatt 3 uker ferie, og i morgen er det back to work. Må si jeg ikke gleder meg. Sånn er det alltid når jeg har hatt lengre fri. Første dagen på jobb er pyton også blir det bedre. Prøver å motivere meg til å glede meg til jobb. Noen råd? Anonymkode: 88e8a...557 helt normalt å føle slik, vanlig med post-ferie depresjon Anonymkode: 25a83...b40 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Det er vel vanlig etter ferie. Anonymkode: 1fc33...62e 2
Danseskjørt Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Helt vanlig, hadde det slik selv da jeg startet på jobb forrige uke etter 4 ukers ferie. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Ingen råd eller trøst, men når jeg jobbet, møtte jeg ( og mine kollegaer ) opp 3/4 -1/2 time før jobb ( hver arbeidsdag ) for forberedelser og planlegging. Så innen jobben offisielt startet, er 4 ukers ferie i utlandet glemt og man er inne i rutinen igjen 😜 Anonymkode: c8b18...31d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 Det tenker jeg er vanlig. Jeg begynte på jobb igjen for en uke siden. Det var tungt på mandagen men går seg til utover i uken. Nå har jeg lagt bak meg en arbeidsuke 20 timer overtid i helsevesenet (55,5 time totalt). For en uke siden gruet jeg meg til denne uken men nå som den er overstått tenker jeg at det var godt å komme tilbake til hverdagen. For min del gjelder det å ha ting å glede seg til. Feks jobber jeg mye nå grunnet ferieavvikling og sykdom, men fra slutten av august og ut året har jeg litt turnusfri her og der. Jeg prøver å finne glede i stort og smått, da går ukene og månedene fort. Håper du får en fin dag tilbake på jobb! Anonymkode: d84aa...63d 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 Kjenner på litt det samme selv. Har 1 uke med ferie igjen. Er oppe klokka 5 når jeg skal på jobb. Så må begynne å snu døgnet litt denne uka slik at det ikke blir så hardt å starte igjen. Stod opp 6.30 i dag og skal gjøre det resten av uken. Ungene må vekkes rundt samme tid. Mye sykemeldinger på jobb nå og fikk nye arbeidslister sist uke. Blir mye overtid og lange vakter. Mye jobb på kveld og helg. Akkurat det ser jeg ikke fram til.. ellers blir det kjekt å se kollegaene mine igjen da 😊 Anonymkode: 57fd1...c91 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 Det er alltid slik når man skal tilbake etter ferie. Men for en som har vært en av de som har vært på jobb mens andre har hatt ferie, og da har hatt flere arbeidsoppgaver enn normalt, kan jeg si det er fantastisk å ha folk tilbake igjen! 😄 Gud om jeg har sett frem til denne uken! Særlig da alt sto på hodet i forrige uke. Anonymkode: 8fdbc...498 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 Takk for svar. Det gikk noen timer, så var det greit😂 Anonymkode: 88e8a...557 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå